*am ramas impietrit* Nu puteam sa cred ca am fost acceptat... adica nici eu nu m-as fi acceptat... YES ! *am zis uitand ca Jane este inca aici*
--Ce s-a intamplat *a zis destul de somnoroasa*
--Da, asta as vrea si eu sa stiu *am zis pe un ton serios in timp ce bagam hartia in buzunar*
Trebuia sa ma duc acolo, sa vorbesc cu oamenii de acolo, sa stiu cand incep, la ce clasa predau, unde... aveam mult intrebari fara niciun raspuns in momentul de fata. Nu vroiam inca sa ii spun lui Jane de acest 'job' nou.
--Harry... eu stiu ce s-a intamplat si.... imi pare rau. *a zis la fel de somnoroasa ca inainte*
--Ok... Eu trebuie sa plec... ma intalnesc cu un prieten pe afara. Stii ca poti sa iei de mancare daca iti e foame *am zis in timp ce inchideam usa dupa mine*
Am mers cateva minute bune cu masina pana cand ceva ma facut sa opresc.
--Ce dra... *m-am dat jos din masina* o Doamne ! Serios oamenii buni ? In alta parte nu acceptai un oral decat in mijlocul strazii ? Unde trec masini si copii pe acolo.. pe alee ? Si ni *m-am oprit din criticat cand am vazut ca 'domnul' avea indreptat un pistol spre calul femeiei.
Viol in timpul zilei ?
--Imi pare rau... imi cer scuze...continuati, e bine asa... nu o sa ma duc in masina sa i-au telefonul sa sun la politie.
M-am dus in masina si am luat telefonul sa sun la politia in timp ce intorceam, ca sa o i-au pe alt drum.
Le-am explicat tot... sper ca ala sa fie prins si ca femeia aceea sa nu trebuiasca sa plateasca la psihologie... mhm si ca dupa mine sa nu vina nimeni.
Am inceput sa am acea impresie de deja-vu cand cautam in disperare iar intrarea... Ce o sa ma fac eu in fiecare dimineata ?
Intr-un sfarsit am lasat masina aproximativ in fata acesteia si am intrat hotarat.
--Dumneavoastra trebuie sa fiti domnul Styles, corect ?
--Da, asa este. As vrea sa o vad pe directoare. A-ti putea sa imi spuneti unde o pot gasi ?
Ew mi se face sila cand vorbesc asa amabil.
--Cum intrati, a doua usa la dreapta. Scrie si pe usa.
--Multumesc.
Am intrat pe usa aia imensa si am inceput sa caut cum mi-a zis ala pana cand o voce feminina ma opreste.
--Buna ziua ! Cautati pe cineva ?
--Da, o caut pe directoarea acestei facultati.
--Tocmai vorbiti cu ea.
Asta e directoarea ? E asa buna !
--Haideti la mine in birou sa vorbim.
Mhm sa vorbim...
--Da, sigur *am zis iesind din acea stare*
~~~~~
Am stat ceva ore bune de vorbit acolo.... si defapt am inceput sa o cunosc, incepe sa imi placa de ea si nu numai pentru ca poarta niste haine stramte care ii evidentiaza formele... sau poate ca da. Cred ca am s- o scot si in oras la un moment dat. Sau poate o invit la un film si dupa.... se stie ce urmeaza.
Bun gata. Ma indreptam spre sala unde se presupune ca trebuie sa predau zilnic.
Am ajuns la usa 'mea'.
Am bagat cheia in usa dar sub surprindera mea era deja descuiata. Am intrat. O domna curate si nu m-a lasat sa intru... asa ca mai bine am deci sa ies.. nu vreau scandal din prima zi...
Am iesit din cladire si am mers catre masina mea.
--Harry ? *am auzit o face care imi rostise numele, dar nu foarte tare*
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Woohoo inca un capitol :)
Sper sa va placa (ca deobicei) chiar daca asta este unu fara prostii :3 DE CE ? Ei bine pentru ca... ce sa fac si eu trebuie sa va aduc cumva in actiunea propriu-zisa, nu vreu sa fiu scurta si la obiect :*
Asa ce sa mai zic... A da, imi pare rauuuuuuuu ca am postat abia azi. Da ? Imi pare rau ! :(
CITEȘTI
Sex cu profu (Harry Styles FF)
FanfictionHarry facea pregatiri in particular la biologie cu Jane, ca sa intre la facultatea dorita. Dar Harry o sa primeasca un job, unde va preda biologia,chiar in clasa unde Jane a fost repartizata cu cea mai buna prietena a ei, Amy. Cand Jane afla ca cea...