--Jane, cred ca o sa inarzii la pregatiri...
--Atunci ne vedem cand termini.
--Da...
Inchid. Nu vroiam sa intru in mai multe detalii. M-am saturat sa dau pregatiri in particular la cateva persoane. Imi trebuia ceva mai mult. Ieri sunasem la facultatea de medicina din centru pentru postul de profesor de biologie, m-au chemat la ora 15:00 si eu deja intarziasem cu jumate de ora, ceea ce ma poate penaliza mult.
Ma uitam dupa detaliile, pe care le-am vazut pe net. O cladire mare alba cu garduri de 3 metri inaltime.
Nu stiam pe unde se intra asa ca mi-a mai tinut ceva timp pana sa imi dau seama.
--Ce cauti aici? ma intrebat un bodyguard
--Am venit pentru un interviu.
--La cine ?
--La domnul Gordon *am zis deja putin nervos*
--In regula atunci, este ultima usa la capatul etajului 7.
Nu aveam de gand sa ii multumesc, tot ce ma interesa acum era job-ul.
Am chemat liftul si am intrat in el
--TINE USA !!!
Am auzit o voce de femeie, si pasii ei alergatori.
--Multumesc mult. Lucrezi aici ? *m-a intrebat ea*
--Nu, am venit pentru un interviu
--Tu esti domnul Styles, corect ?
--Da... da eu sunt, de ce ?
--Eu sunt asistenta domnului Gordon si
Ma blocasem, nu o mai puteam auzi... nu isi aducea aminte de mine sau poate a vrut sa lase trecutul in spate. Acum cativa ani o cucerisem doar ca s-o am in pat.
--Deci ?
--Poftim ? *am zis confuz*
--Vii ?
--Da, da vin.
--Perfect, urmeaza-ma
Ii priveam corpul... Nu pot sa cred cat de mult s-a schimbat.
A batut firav la usa.
--Domnule Gordon ! Domnul Styles a venit pentru interviu.
--Spunei sa intre !
--Am auzit ! *am zis putin deranjat*
~~~
--De ce ai intarziat ?
--Nu am gasit intrarea.
--Atunci sper sa fi pregatit pentru test
--Test ? Crezi ca sunt inca in generala ?
--Asa se desfasoara un interviu la mine ! Taci si rezolva-l !
Aveam nevoie de aceasta slujba asa ca mai bine imi tineam nervi si ii scoteam cand ajungeam acasa, la sacul de box.
--Ai o ora incepand de acum !
~~~~
Din perspectiva asistentei:
Cum a ajuns dobitocul asta aici ? Speram sa nu mai il vad vreodata. Oricum nu cred ca isi mai aminteste de mine la cate fete a futut. De ce trebuia sa ma comport asa frumos cu el ? Ahh este un job trebuie sa fac asta. Mi-as fi dorit sa nu ii zic sa tina usa la lift. Sunt o proasta...
~~~~
--S-a terminat timpul Styles, pune pixul jos.
--Nu faceam nimic cu pixul.
--Nu ma enerva !
--Nu am mai zis nimic !
--Iesi !
--Dar can...
--Acum !
Am iesit din "tronul" mirificului domn. Ma indreptam spre lift cand am vazut-o din nou pe Katy. Ii statea bine ca asistenta intr-un loc de "fite"
--Stai ! Katy !
--Poftim?
--Stii cand primes raspunsul de la testare ?
--In cateva zile prin posta, dupa trebuie sa te duci la facultate cu foaia de trimitere si acolo probabil unde vrei sa te duci o sa ti se mai i-a un interviu.
--Aham, mersi... Pot sa te intreb ceva ?
--Orice
--Ma mai ti minte, nu ?
--Styles... pleaca *a zis pe und ton calm si cu cateva lacrimi in ochii*
Ma intreptam spre iesire. Am luat telefonul in mana sa o sun pe Jane.
--Alo ? Jane ?
--Cine esti ?
--Cine dracu esti tu ?
--Tatal ei
--...
>>>>>>>>>>>>>
Ok stiu ca e scurt capitolul asta, dar o sa postez maine urmatorul care dupa statisticile mele e mai lung. Sper sa va placa :3
CITEȘTI
Sex cu profu (Harry Styles FF)
FanfictionHarry facea pregatiri in particular la biologie cu Jane, ca sa intre la facultatea dorita. Dar Harry o sa primeasca un job, unde va preda biologia,chiar in clasa unde Jane a fost repartizata cu cea mai buna prietena a ei, Amy. Cand Jane afla ca cea...