Capitolul 5

8K 151 9
                                    

--Harry ? *am auzit iar si m-am intors*

--Jane... ? *am zis putin confuz*

--De ce tocmai ai iesit din cladirea aceea ?

--Pai... pai.. eu..

--Zi odata !

--...

--Harry ! Ce faceai acolo ? *a zis deja nervoasa*

--Nimic...

--Zi *a luat aer in piept* spune-mi te rog frumos ce faceai in facultatea in care invat.

--Stai ! Ce ? Facultatea in care inveti ?

--Da ! Exact ce ai auzit ! Astept un raspuns sa stii.

--Nu am.

O cacat, am dat de dracu. Si acum ce fac ? Jane se pare ca aici invata si totusi nu mi-a zis nimic pana acum.

--Harry !

O auzeam tipand si zbadandu-se sa scoata ceva de la mine, dar nu stiam ce sa zic.

--Lasa-ma Jane ! *am zis in asa fel incat sa par destul de satul si am trecut strada pe care de acum 10 minute vroiam sa o trec*

Cand eram pe trecere am auzit un sunet puternic care ma speriat.

----

Am tresarit.

Si am deschis ochii rapid.

M-am uitat la mainile mele si putin prin inprejur.

Stateam in fund pe canapea.

--Ce ? *am zis confuz* Asta inseamna ca am visat ? Dar cand am adormit ? O nu Jane !! Tin minte ca o chemasem la mine. Cat dracu e ceasu ? *am luat telefonul* 00:45 , 10 apeluri si un mesaj ... asta nu-i a buna. Dar... e asa ciudat se zice va visele pot devein realitate... dar Jane nu e inca la nicio facultate, eu o pregatesc sa intre la cea dorit... deci... ce naiba a fost asta ?!

Am decis sa citesc mesajul de la Jane.

"Harry, cand am venit la tine nu trebuia sa ma ignori si sa ma lasi la usa ca un catelusi, puteai sa imi spui simplu sa nu mai vin decat sa nu primesc nici macar un raspuns din partea ta."

Am stat putin pe ganduri si m-am apucat repede sa scriu un mesaj, gandindu-ma ca ar fi prea tarziu sa o suna la ora asta.

--Jane, imi pare foarte rau de ce s-a inatmplat, nu e deloc vina ta ci a mea... dupa ce am vorbit cu tine m-am dus sa fac un dus si dupa m-am asezat pe canapea sa te astept... probabil atunci am adormit... altfel nici eu nu imi explic, sincer. *am zis cu voce tare fiecare cuvant pe care l-am scris, iar apoi l-am trimis.*

Deci asta inseamna ca s-a dus pe apa si intrarea mea la facultate...

You have a new message

Prin surprinderea mea nu ma asteptam sa raspunda... si nici atat de repede.

"Ok... am inteles, sau cel putin sper ca am inteles. Ar trebui sa ne culcam e cam tarziu. Maine pe la 10 pot sa vin la tine ? "

--Ei bine sa trimitem un raspuns: "Da normal ca poti veni. Te astept ! Si iti promit ca nu se mai intampla ca azi. Noapte buna ! "

Si acum daca tot am promis sa imi pun telefonul sa sune la ora 9.

URMATOAREA AZI:

DIN PERSPECTIVA LUI JANE:

Mama, daca iar adoarme nu stiu ce ii fac dar cu siguranta nu o sa iasa bine deloc.

Dupa ce am terminat cu imbracatul m-am aranjat si am coborat sa beau o cafea.

Telefonul meu arata ora 9:30 asa ca am decis sa plec spre  Harry.

DIN PERSPECTIVA LUI HARRY:

Doamne ajuta sunt treaz de data asta !

M-am dus la baie si mi-am dat cu putina apa pe fata.

Am asteptat jucandu-ma candy crush CA SA NU ADORM DIN NOU.
Ding
Ding

M-am dus la usa:

--Intra Jane !

--Multumesc...

>>>>>>>>>
Siiiii...
Inca un capitol plictisitor...
Imi pare rau pentru greseli... l-am scris de le telefon.

Pana atunci vreau sa nu ma urati ca pun capitolele din luna in luna (imi pare raaaaau kay ? :( )
Si vreau sa va multumesc pentru voturi, pentru comentarii, pentru listare si mai ales pentru 3k de cititori ! :*
Pana postez... REVELION FERICIT !!! SIII LA MULTI ANI!!

Sex cu profu (Harry Styles FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum