Ben konuşmaya başladım.
-Merhaba ben Jiwoo,PARK JİWOO.16 yaşında,lise 3 öğrencisiyim.Sahne sanatları lisesine gidiyorum.Enerjik biriyimdir.
Dediğimde aralarından tavşana benziyen konuştu.
-Merak etme anladık onu kkkkkk.
Neyse dedim ve devam ettim.
-10 Ekim doğum günüm.8 yıl kadar yüzmeye gittim.Yaklaşık 4,5 yıldan beride kick boks'a gidiyorum.Biraz dağınık biriyimdir.Gitar ve piano çalmayı biliyorum.Hem rap,hem vokal yapabiliyorum.Şey belki uykucu olabilirim,bide yemek yemeği severim.Galiba yeni maknaeyim.
Benden bu kadar sıra sizde.
Ben bunları dedikten sonra Jaerim konuşmaya başladı.
-Merhaba ben Jaerim,PARK JAERİM.17 yaşında lise 4 öğrencisiyim.Bende sahne sanatlarına gidiyorum.Ona göre daha az enerjiğimdir.24 Haziran doğum günüm.ben 5,5 yıl yüzmeye,5 yıldırda kick boks'a gidiyorum.Çok dağınık değilimdir ama topluda değilimdir.Ukulele çalmayı biliyorum.Vokalciyim.Çok uykucu değilimdir ama en az Jiwoo kadar yemek yemeği severim.Evet sıra sizde.
JAERİM'İN ANLATIMI:
En baştaki ve en uzun boylu çocuk başladı.
-Merhaba ben KİM NAMJOON,yada sahne adımla RM.Grubun lideriyim.20 yaşındayım.Söz yazarıyım,yani çoğunlukla.Ara rapper'ım
Sonra onun yanındaki yakışıklı çocuk konuştu.
-Selam ben KİM SEOKJİN,yada sahne adımla JİN.grubun en büyüğüyüm.21 yaşındayım.Grubun
yüzüyüm.Ana vokal'im.
Ondan sonra süt beyazı tenli çocuk konuştu.
-Adım MİN YOONGİ yada SUGA.19 yaşındayım.Daegu'luyum.Ana rapper'ım.Uyumayı bende severim.
Onun yanındaki Jiwoo gibi ortalığa enerji saçan çocuk konuştu.
-Selam ben JUNG HOSEOK,sahne adımla J-HOPE.19 yaşındayım.Ana rapper'ım.Grubun umut kaynağıyım.Dans makinesiyim,ana dansçıyım.
Sonra diğer çocuk konuştu.
-Merhaba ben PARK JİMİN,sahne adım JİMİN.18 yaşındayım.Busan'lıyım.Ana vokalim.Grubun dansçılarından biriyim.Aynı okulda okuyoruz.
Ve diğer çocuk.
-Selam ben KİM TAEHYUNG yada TAE veya V.18 yaşındayım.Ara vokalim.Aynı okulda okuyoruz.
Tavşan tipli çocuk başladı.
-Merhaba ben JEON JUNGKOOK.Sahne adım JUNGKOOK.17 yaşındayım.Busan'lıyım.Ana vokalim ve grubun merkeziyim.Dansçılardan biriyim.Aynı okuldayız.
Sonra ben tekrar konuştum.
-Evet tanıştığımıza memnun olduk.Sizin gibi kişilerle çalışmak bizi mutlu etti.III şey artık eve gitsekmi ben yoruldumda.
RM cevap verdi.
-Tamam olur zaten pratik bitti.
Eve gittik ben ve Jiwoo aynı odada kalıyorduk.Eşyalarımı yerleştirdim.Jiwoo çoktan yerleştirmiş ve aşağa inmişti.Bende aşağı doğru inmeye başladım tam son basamaktayken ayağım kaydı yere düşücekkken biri beni tuttu.Kim olduğuna bakınca bunun yoongi olduğunu gördüm.Teşekkür edip yerime oturdum yemek yedik ve film izledik.Saat geç olduğu için odalara dağıldık.Jiwoo'da bende duş aldım ve yatağa girdim.Kafamı yastığa koyar koymaz uyudum.Hadi sizede iyi geceler bakalım yarın neler yaşayacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÜYE Mİ!?
Fanfiction7 kişilik bir erkek grubuna katılan yeni iki üye.Bu üyelerle yaşadıkları maceralar.Bir üyenin geçmişini öğrenmesi ile ortaya çıkıcak gerçekler...