BÖLÜM 1:SONUÇLAR

95 9 0
                                    



JAERİM'İN ANLATIMI:

Selam ben jaerim,PARK JAERİM.17 yaşında lise 4 öğrencisiyim. 5 yaşımdan beri tanıdığım arkadaşım ile beraber seul'de minik bahçeli bir evde oturuyoruz.Annemiz ve babamızdan ayrı yaşamamızın sebebi onun(Jiwoo)anne ve babasının sürekli iş seyahatinde olmaları.Evde tek kalmaya korktuğu için bu sene ayrı eve çıktık.Evet yaz tatilindeyiz okulların açılmasına daha neredeyse 1,5 ay var.Şu anda ne mi yapıyoruz?BİG HİT'ten gelecek olan mail'i bekliyoruz.Yaklaşık 2 hafta önce stajyer seçimleri yapılıyordu bizde şansımızı denedik ve Jiwoo ile kayıt olduk.5 gün önce elemeler yapıldı,biz finale kadar kaldık ama bizimle beraber 2 kız daha finale kaldı,kimi seçtilerse 15-20 dakika sonra gelen e-mail ile öğreneceğiz.Umarım bizi seçmişlerdir.

JİWOO'NUN ANLATIMI:

Merhaba ben jiwoo,PARK JİWOO.16 yaşında lise 3 öğrencisiyim.Zaten canım arkadaşım Jearim herşeyi anlatmış.İşte bizim hayatımız kısacası böyle minik bahçeli,küçük bir evde yaşıyoruz.Neyse ben bir gidip Jaerim'e bakıyım ne yapıyor.Görüşürüüüüzz!

YAZAR'IN AĞZINDAN:

Kızlar meraktan tırnaklarını yemeye başlamıştı.Derken bir ses geldi "Dıııınn".Jiwoo koşarak bilgisayarın başına geldi ve bağırarak okumaya başladı:

"Sevgili PARK JİWOO ve PARK JAERİM sergilediğiniz performans ve sesinizden çok etkilendik yarın saat 11:00 gibi şirketimize gelirseniz sizinle görüşüp sözleşme imzalamak isteriz.

Sevgilerle

Big Hit Ceo'su"

İkisi birden bağırıp,zıplamaya ve yerlerinde ZAFER dansı yapmaya başladılar.Sonra bir anda Jaerim konuştu:

-Eee canım kankam biz ne giyeceğiz şimdi of offff!

Jiwoo'dan şöyle bir cevap geldi:

-Kanka o kadar kıyafetin var.Arkadaş beni bıraksan ben düğünede pantolon kazakla giderim ama izin vermiyorsun.

-Sakın bana kazakla gidicem deme.

-Tamam demem.Ben bu kurabiye'leri pişirdim sepete koydum hadi gel üstümüzü değiştirelim ve dağıtalım komşulara.

-Tamam hadi gel.

JİWOO'NUN AĞZINDAN:

Merdivenlerden çıkarak üst kattaki odama doğru yol aldım.Siyah yırtık bir pantolon,bordo bol bir kazak giydim.Bordo converse'lerimide giyince tam olmuştum.Odadan çıktım yan kapıya doğru gittim ve kapıyı tıkladım içeri girdim.Jaerim'e bakınca siyah yırtık bir pantolon,beyaz bir kazak ve beyaz spor ayakkabı giydiğini gördüm.

-Hadi gel,gidip dağıtalım.

-Tamam hadi gel gidelim.

Yavaşça evden çıktık kolumuzda sepetle yanımızdaki eve doğru yürümeye başladık.Zile basınca kapıyı tontiş çok tatlı bir teyze açtı.Hemen sepetteki kurabiyelerden teyzeye verdim.Teyze şöyle dedi:

-Teşekkürler çocuklar,ama bugün bayram değil seyran değil hayırdır?

-Teyze biz bugün stajyerliğe seçildik hemde buraya yeni taşındık minik bir hediye.

-Tamam yavrularım umarım istediğiniz herşey olur.

-Teşekkürler teyzecim görüşürüz.

-Görüşürüzüm yavrularım.

Yaklaşık 1,5 saat geçti evet son bir ev kaldı o da diğer yanımızdaki evdi.Hemen gittik ve zili çaldk.

İçeriden bağrışma sesleri geliyordu.Anladığım kadarıyla kapıyı kim açacak kavgası yapıyorlar.Bir daha zile bastım,bu sefer kapı açıldı.7 tane 3 tanesi bizim yaşlarımızda,5 tanesi çok büyük olmasada bizden büyük gençler duruyordu.Ben bu çocukları bir yerden tanıyorum ama çıkaramıyorum.Teşekkür edip aldılar.Eve gider gitmez duş alıp yattım.Yorucu bir gündü.

YENİ ÜYE Mİ!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin