Çilek Kokusu

3 0 0
                                    

Sabah olduğunda ikimizde okul kıyafetlerimizi giydikten sonra kahvaltımızı yaptık ve araca bindik ve gece olduğu gibi onları konuşmaya devam ettik doğrusu buse konuştu ben dinledim. Okula vardığımızda araçtan indik ve okula girdik sınıfa gittik ve sıramıza oturduk öğlene kadar bütün günümüzü sınıfta geçirdik ve biraz bahçeye çıkma kararı aldık ve koridorda ilerlerken bir yerden müzik enstruman ı sesi duydum bu bir gitardı müzik odasından geliyordu sonra kolumda bir ağırlık hisettim ve o yöne doğru döndüm buseydi buse wc ye gidiceğini söyledi bana burda bekle dedi ve gitti bende o gitar sesinin geldiği yere doğru ilerledim ve içeri girdim burası bir müzik odasıydı içeri girdiğimde arkası dönük gitar çalan sarılın bir çocuk vardı ve hey diye seslendim durdu ve bana döndü senin burada ne işin var dedi o mavi gözlerine bakarak şey müziğin nereden geldiğini merak ettim de dedim ve çocuk bana yaklaşarak sen yenimisin bu okulda dedi ve bende şey evet yeniyim dedim ve çocuk üzerime doğru yürümeye başladı tanışalım o zaman dedi ben burak şey bende ezgi hımm ezgi demek ezgi sen benim yanıma gelebilecek cesareti nereden buldun anlat bakalım dedi ve hala üzerime doğru yürüyordu bende geri adım atıyordum ve şeyy ben gitsem iyi olur dedim ve arkamı döndüm çocuk bileğimden tutarak beni kendisine doğru çekti ve küçğk bir çığlık attım ve ağzımı kapatı ve kendi ile duvar arasında beni sıkıştırdı gözlerin çok güzel ezgi dedi bana neresi güzel anlamıyorum ki kurbağa gibi kocaman her neyse şuanki durumumu düşünmem lazım ne yapıcam şimdi ben ve o adını burak diye bildiğim kişi boynumu kokladı ve çok güzel kokuyorsun çilek gibi dedi bana ve bir anda kapı açıldı ve içeri o kapüşonlu çocuk girdi yani çınar ve beni çekerek burağa bir yumruk geçirdi ve dediki ondan uzak durucaksın anladınmı yoksa seni bu okuldan atırırım dedi burakda çınara doğru yürümeye başladı oo çınar zorlu zorlu kolejinin sahibi niye noldu korktunmu çınar burağa bir yumruk daha geçirdikten sonra burak yere düştü burak çınara doğru döndü ve dediki çınar bey çilek kızı sana vermicem o kafana sok dedi çınar öylemi dedikten sonra burağın karnına doğru bir tekme geçirdi ve benim bileğimden tutuğu gibi beni peşinden sürüklemeye başladı ve cebinden telefonu çıkardı birisini aradı kulağına götürdü ve alo can oğlum revirden birilerini gönder müzik sınıvına dedi ve cebinden anahtar lar çıkardı ve bir odanın kapısını açtı ve içeri girdi peşindende beni soktu oda karanlıktı ve benim karanlık korkum vardı ve kolunu sıkmaya başladım ve anlamış olmalı ki ışıkları açtı ve etrafıma baktım etrafımda deterjanlar temizlik aletleri felan vardı neresi olduğunu tehmin ettim ve yüzümü ona çevirdim pür dikkat beni izliyordu bende beni neden buraya getirdin diye sordum ve yüzüme doğru eğilerek bana artık borcun var çilek kız dedi ve bende o günde bana çilek kız demiştin dedim ve bana yaklaşarak daha önce kendini hiç kokladınmı dedi bana ve yaklaşmaya başladı ve kulağıma doğru eğilip bana artık borçlusun çilek kız dedi ve bende neden diye sordum fısıldar bir ses tonu ile Ve bana daha da çok yaklaşarak çünkü iki kez hayatını kurtardım dedi ve bende ben sana borcunu nasıl ödücem paramı istiyordun dedim ve bana biraz daha yaklaşarak dediğimi anlamamış bir surat ifadesi ile ne paramı dedi ve kahkaha atmaya başladı kahkaha atarken ne kadar mükemmel bir surat ifadesi aldığını size anlatamam ben onu hayran hayran izlerken bir anda durdu ve bana yaklaşarak niye beni izliyorsun çilek kız dedi ve bende ona seni anlamıyorum dedim ve benden uzaklaşarak kapıyı açtı ve anlayacaksın dedi ve çıktı bende peşinden çıkarak kapıyı kitledi ve bana baktı ve bende ilerlemeye başladım bakışlarını sırtımda hissediyordum ve arkamı yavaş yavaş döndüğümde bakışlarının sırtım da değilde popomda olduğunu gördüm ve hiç birşey olmamış gibi önümü döndüm ve sınıfa doğru ilerledim oda benim peşimden sınıfa girdiğimde buseyi cam kenarında can ile öpüşürken gördüm ve hiç şaşırmadım çünkü busenin böyle çuılgın şeylerine alışıktım bir anda duraksadım ve arkamdan bir bana çarptı unutmuşum arkamda çınar vardı ve ona bir anda döndüm ve şey özür dilerim dedim ve bileklerimden tutarak beni duvar ile kendi arasında bırakarak kulağıma doğru yaklaşarak bizde öpüşelimi dedi ve kafamı hayır dercesine saladım can ve buse bizi fark etmiş olsa gerek kahkaha atmaya başladılar ve can çınara doğru bağırarak hey oğlum yavaş bu kadar hızlı olma dedi ve gülmeye devam etti ve çınar beni bileğimden tutarak benim sıramın olduğu yöne doğru yöneldi bende peşinden sürüklenerek oturdu ve benide sırama oturtu ve bileğimi bırakarak kapüşonunu kapatarak kafasını sıraya koydu be gözlerini kapatı bende onu izlemeye devam ederken bir anda gözlerini açarak beni öyle izlersen sonun acı olucak dedi ve  ben anlamayan bir bakışla ne dedim ve bileğimden tutarak beni kendine yaklaştırdı ve tahrik oluyorum dedi. Ve ben anlamayan bir surat ifadesi ile onu izlemeye devam ederken söylediklerimi duymadınmı hadi uyu dedi ve bakışlarımı can ile buseye çevirdiğimde onlarda aynı şekilde uyuyorlardı nedense itiraz etmeden kafamı sıraya koyarak bende uyumaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çilek kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin