"Sen cidden ağladığını mı söylüyorsun?"Önümdeki kahvemden bir yudum daha alarak sorusunu onaylamıştım.
"Sana yapmaman gerektiğini söylemiştim.Buna gerek yoktu."
"Artık olmuş bitmiş bir şey için ağıt yakmaya gerek yok."Bardağı sertçe tezgaha bırakmış ve ellerimi kafamın iki yanına koymuştum.Arkamdan boynuma sarılan iki el hissedince bir nefes vermiş ve ben de ellerimi ellerinin üzerine koymuştum.
"Özür dilerim, biliyorum çok fazla konuştum."Arkama dönerek kollarımı beline dolamıştım.
"Ben özür dilerim, fazla gerginim."Kafamı patpatlayarak boş bardağımı da alıp tezgahın önüne gitmişti.Ben de çıkardığımız atıştırmalıkları dolaba geri koyarak etrafı toplamıştım.
İkimiz de odalarımıza çekilip hazırlanmaya başlamıştık.Üzerime siyah taytımı ve geniş kadife şortumu geçirip üstüne de uzun kazağımı giymiştim.Sehpanın üzerinde duran araba anahtarlarımı alarak Jisooyu beklemeye başlamıştım.
Onun da çıkması ile evden çıkıp kapıyı kilitleyerek otoparka inmiştik.5 dakikalık yol sonunda okula varmış ve park edip yukarıya çıkmıştık.
Bundan sonra her hafta sonu saat 7'de özel dersimi alacaktım.Bunun beni deli gibi mutlu etmesi gerekirken dün gördüğüm yüz ifadesi bunu engelliyordu.
Dans stüdyosunun alt kısmındaki dükkana girip kendime sıcak bir kahve almıştım.En köşede bir yere oturup kulaklıklarımı kulağıma geçirerek kafamı toplamaya çalışıyordum.
Yan sandalyemden gelen tıkırtı sesleri ile gözlerimi oraya çevirmiştim.
"Selam.""Selam ?"
"Ah ben Taehyung.Vokal bölümden.Hani senin geçen içkisine ilaç attığın çocuğun yakın arkadaşı."Ben anlamsız gözlerle ona bakarken bir daha ağzını açmıştı.
"Geçen gün gittiğin partinin sahibiyim."Kafamı anladığımı belirtecek şekilde sallayarak kulaklıklarımı çıkarmıştım.
"Peki Taehyung. Ne istiyorsun?"Çantasını güler yüzle masaya bırakmış ve bana dönmüştü.
"Doğrusu ben o gece ki planın için teşekkür etmeye gelmiştim.Kullanılsam da en azından hoşlandığım kız ile biraz flörtleşme şansım oldu."
"Yani rica ederim.Ne mutlu sana."Sandalyemin arkasındaki montumu alarak ayaklanmıştım.O da aniden ayağı kalkmış ve karşımda dikilmeye başlamıştı.
"Doğrusu buraya sana bir teklifte bulunmak için gelmiştim."Bir süre yüzüne bakmış ve sonra pes ederek yerime geri oturmuştum."Evet dinliyorum."
"Acaba yakın arkadaşını da alıp pazar günü olacak özel partime gelebilir misiniz?"Anlamsız bakışlarımı üzerine toplamış ve gülerek ayağı geri kalkmıştım.
"Sana hayatta başarılar Taehyung."Arkamı dönmüş kapıya doğru ilerlemeye başlamıştım.
"Eğer gelirseniz sana YG ile bir görüşme ayarlarım!"Adımlarımı durdurmuş ve arkamı dönmüştüm.Yüzünü bir süre inceledikten sonra ciddi olduğunu kanaat getirmiş ve masaya geri yürümeye başlamıştım.
"Bunu nasıl yapacaksın?"
"Ah annem yapımcı.Genelde beraber yemek yiyorlar.Sen ise çok yeteneklisin.Seni anneme göstersem üzerine atlar ve o da seni orada tanıtır."
Düşünmeme gerek yoktu.
"Saat kaçta?"
"7'de pazar günü.Sizi bekliyorum."Arkamı dönüp kapıya doğru yürümeye başlamıştım.Kapıyı ittirerek dışarıya çıkmış ve soğuk havanın yüzümü etkisi altına almasına izin vermiştim.Arkamı son kez dönüp tüm gücümle bağırmıştım.
"O görüşmeyi ayarlarsan iyi edersin !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Climax ❧ Rosèkook
FanfictionBir ruhun içinde bir şey öldü. Gözlerini paslanmaya bıraktı. Ve her zaman hatırlandı, hepsini tozla kaplı bir kitaba gömdü. ( ASKIDA ) [Jeon Jungkook x Park Chaeyoung] ©2019 | Kalonyy