Ten

3K 253 50
                                    

"Bu ilacı günde iki kez alman gerekiyor.İlk hafta kaslarının uyuştuğunu hissedeceksin fakat bu çok yoğun olmayacak.Bir aya eski haline geri döneceksin."

Önümdeki reçeteyi çantamın içine atarak teşekkür etmiştim.Asansörün tuşuna tıklayıp çantamdaki telefonumu çıkardım.Gelen beş aramadan birinin üzerine tıklayarak kulağıma yerleştirmiştim.

"Chae iyi misin?!"Eksi ikiyi tuşlayıp telefonu sağ elime aldım."Bir şeyim yok Jisoo, erken teşhis konulduğu için kanıma çok karışmamış.İki haftaya düzelir bir aya eski haline dönermiş."Valeden anahtarı alıp arabanın içine girmiştim.

"Şükürler olsun. Bir de gitmeyecektin ha? Cidden gerizekalısın."Yüzüme kapanan telefonumu şarja takıp arabamı çalıştırmıştım.

Okula vermem gereken bir dilekçem vardı.Ayriyetten aldığım dersi geri kaybetmiştim.Okulun girişine geldiğimde kapının ön tarafına arabayı park edip dilekçemi ve raporumu çantamın içine atmıştım.

Adım attığımda istemsiz olarak tekliyordum.Kaslarımın kontrolünü yarı olarak kaybetmiştim ve bazen düşecek gibi bile oluyordum.Üzerindeki ince alçıyı biraz daha yukarıya çekerek kampüsün içine girdim.

Gelen geçen bacağıma bakıyordu ve bu çok rahatsız ediciydi.Hayatlarında hiç görmemiş gibi davranıyorlardı.Stajyerlerden birine raporumu verip dilekçemi imzalamıştım.Kısa süreliğine de olsa burada bıraktığım bazı eşyalarımı toplamam lazımdı.

Yavaşça merdivenlerden çıkmış karşımdaki dans odasının içine girmiştim.Yoğun olan müzik sesi ile kaşlarımı kaldırıp gözlerimi etrafta gezdirmiştim.

"Geçmiş olsun Roseanne."Omzumda hissettiğim eller ile titremiş ve arkamdaki elleri ittirip dönmüştüm.

"Çok yazık, sadece belli bir miktarı kanıma karışabilmiş.Artık başka bir zaman şansını bir daha denersin."Gülmüş ve kafasını eğmişti.

"O kadar da kötü biri değilim.Neticede ikimiz de aynı alanla uğraşıyoruz.Arkadaşlarımın tüm kariyerleriyle oynayacak şeyler yapmam."Gözlerimi devirmiş ve odanın içine girerek dolabımı açmıştım.Birkaç parça eşyamı çantamın içine sıkıştırarak dolabı geri kilitlemiştim.

"Biliyor musun, bu halinle bile seksisin."Kafamı çevirip duvara yaslı duran kişiyle göz göze gelmiştik.

"Teşekkür etmek isterdim fakat senden nefret ediyorum."Kapıdan çıkacakken önümü kesmesi ile durmak zorunda kalmıştım.

"Yarışmana nasıl hazırlanacaksın?"Alaycı gözlerini bana dikmişti."Dediğim gibi iki hafta sonra yine buradayım."

"Ah ben çalmak için çok uğraştığın o dersten bahsediyordum."

"O ders hala benim, sadece iki haftalık bıraktım."Meraklı gözlerle ona bakıyor ve ne diyeceğini bekliyordum.

"Sana söylemediler mi? O ders artık benim.Üzgünüm Roseanne,artık başka bir zaman şansını bir daha denersin."

Climax ❧ RosèkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin