İllegal Aşk 3.bölüm

39 1 1
                                    

''Kalk artık Asmin alarmın çalmış yine duymamışsın.''dedi annem.Zorlukla kendimi kaldırdım fakat kalkar kalkmaz yeniden yatağa bıraktım kendimi.

''Olmuyor anne yapamıyorum yatağımı bırakamıyorum o benim uyuma sebebim kısaca yaşama sebebim.''dedim yüzümü yastığa gömmüşken.

''Saçmalamayı kes ve hazırlan Asmin daha okulun 2. günü.''dedi annem kapıyı kapatıp odadan çıktı.Bende yataktan kalkıp hazırlanmaya başladım.Yüzüme soğuk bir su çarparak kendime geldim.

Kıyafetlerimi giydikten sonra aynada kendimi süzdüm.Saçlarımı daha da özenerek yapmıştım Poyraz için onun ilgisini çekmeliyim.Hafif bir makyaj yaparak işi tamamlamıştım.Çantamı da alarak odadan çıktım.

''Kahvaltı.''dedi annem bağırarak.Masayı iyice süzdükten sonra yarım simit alarak karnımı doyurdum.Bu bana yeterdi.

''Ben çıkıyorum anne!''dedim ayakkabılarımı giyinirken.

''İyi dersler.''dedi ve evden çıktım.

Dün Arya'nın kalbini kırdığım aklıma geldi ve onu aramak istedim.Aradım fakat açmamıştı.Aynı sokakta oturduğumuz için evlerimiz yakındı ve evlerine gitmeye karar verdim.

Zillerini çaldığımda kapıyı açan annesi oldu kenardada Arya ayakkabılarını giyiyordu zamanlamam iyiydi sanırım.

''Merhaba Asmin nasılsın kızım?''

''Sağolun iyiyim siz?''dedim sevecen bir tavırla.

''Aynı işte kızım.''dedi Arya'la bizi yolcu etti.

Okula doğru yürürken hiç çıtımız çıkmıyordu.En sonunda dayanamadım.

''Dün söylediklerim için özür dilerim pişman oldum.''dedim ona bakarak.

''Sorun değil.''dedi soğukça.

''Hadi ama böyle soğuk davranma.''dedim ve onu durdurup ona sarıldım.Sarılmama karşılık vermediği için daha da sıkı sarıldım ve en sonunda dayanamayıp o da sıkıca bana sarıldı.

''Geç kalıcaz hadi Asmin.''dedi ve gülerek beni çekiştirmeye başladı.

Okulun bahçesine geldiğimizde Murat Hoca girişin önündeydi yavaşça kapıya doğru yaklaşırken bana baktığını fark edebiliyordum.Yanına yaklaştığımda ''Odama.''dedi ve arkasını dönüp odasına doğru yürümeye başladı.Arya'ya baktığımda üzgünce bana bakıyordu.

Sessizce Hoca'yı takip ediyordum.Müdür yardımcısının odasına geldiğimizde kapının hemen yakınında Poyraz ve arkadaşları duruyordu.İçerdeki tüm konuşmaları duyabilirlerdi.Poyraz'ın önünden geçip odaya girerken onun bana baktığını hissedebiliyordum.

''Geç bakalım Asmin.''dedi Murat Hoca kapıyı açıp girerken.Ardımdan kapıyı kapatırken koltuğa oturmamı söyledi.

''Seni uyarmıştım.''dediğinde hiç birşey söylemedim.

''Artık  bir karar verdim Asmin senin üstüne gelmeyeceğim ben seni hep diğer öğrencilerden ayırırdım ama artık benim için sıradan bir öğrencisin bunu bil.''dedi ve derin bir nefes alıp devam etti.

''Çıkabilirsin.''dedi ve hiç konuşmadan hemen ordan çıktım.Çıktığımda birazcık gözlerim dolmuştu ama umursamıyordum Poyraz'ın beni süzdüğünü hala fark ediyordum.Sınıfa giderken o da arkamdan geliyordu.Sınıfa girdiğimde sertçe çantamı sıraya fırlattım ve oturup dışarıyı izlemeye başladım.Poyraz'da yanıma oturdu.Şuan onunla uğraşacak vaktim yoktu fakat planım aklıma geldi.Kendimi zorlayarak moralimi yerine getirdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLLEGAL AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin