evet bildiğimiz gibi ben koyu bir beliebersmiler'ım onlar için ağladığım günler oldu ve hiç pişman değilim çünkü onlar'la bir gün tanışıcağım çünkü ben miley gibi güler justin gibi inanırım her neyse size benim gibi bir kızın hikayesi'ni anlatacağım
justin türkiye'ye geldiği an gidemeyeceğim için saatlerce aglamistim gözlerim helyumla sisirilmis balan gibiydi annem ve babama yalvarmaktan ölmüştüm justin in türkiyeye gelisi ile gidememem bir olmustu ve annem bana bir supriz yaparak m&a dan bilet almisti bu seer ise mutluluktan hem agliyor hemde yuzum de masum bi gulucuk vardi konser basliyordu kalbim ise bilmedigim bi ritimde carpiyordu belliki heyecandan ama umursamiyordum buyuk melek kanatlari ile sahneye dogru yavas ve sexy bicimde iniyordu muzik basladi ve dans etmeye basladi o kadar çok bagirmistim ki cadira dogru giderken sesimin kisildigini hissediyordum cadirdan herkez hic birsey olmamis gibi cikiyordu ama ben ise cadira girmek icin resmen oluyordum justine sarildim ve hayalimin sadece 30 saniyelik oldugunu anladim ama ben justine dahada sıkı bir sekilde sarildim jistin. beni iterek guvenlik diyince o an da aglamaya baslamistim eve gelene Kadar sustum ve sıra miley de dedim onun konserin deki ucan balon lara vurma hayali ile yasiyordum oysaki o turkiye ye gelme gibi bi lux de bulunmadi ne yazik eger gelsey di ona kesinlikle giderdim ve uzun sure birakmazdim ama o gelmeyecegim dediginde olum vaktim geldigini anladim simdi sonu bitmeyen geri donulmeyecek bir yoculuga cikiyorum ailem bu mektubu mu okudugunda benim justin konserin dekinden az aglarlardi cunku ben ona canimi verdim.
evet bu kardesimizi kaybetmek o kadar aci verici ki bilemessiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forever jiley
Cerita Pendekmeraba arkadaslar koyu bir smiler ve belieber'ım ama en çok da jiley'i destekliyorum bence cok yakisiyorlar evlenmeliler bence neyse devam edelim