Soğuk Kan 1.Bölüm

96 1 2
                                    

Emine, elleri kanlar içinde yaşadığı dehşetin şokuyla, karanlıkta önünü görmeyi zorlanarak koşuyordu. Tek isteği onu takip eden beyaz maskeli katilden kurtulmaktı. Evine yaklaşıyordu sokaklar tanıdıktı. Yaz aylarında tatil yapan insanlarla dolu olan bu sokaklar sonbaharda ıssızlaşıyordu ve bu gece Emine o sokaklarda onu öldürmeye çalışan maskeli katilden kaçarken tek başınaydı, birinin yardımına ihtiyacı vardı, ona yardım edecek birini görmeyi umuyordu, pes etmeyecek korku içinde koşmaya devam edecekti. Kadir'in kahkahalarını duydu, içindeki korku umutla doldu, nihayet birine rastlamıştı üstelik tanıdığı birine. Kadir, kuzeni Gamze'yle keyifli bir sohbet içindeydi. Emine kanlı elleriyle Kadir'in ellerini tuttu, yardım istedi. Kadir ve Gamze kanı görünce dehşete kapıldı. Emine telaş ve korkunun etkisiyle hızla konuşuyor yardım etmelerini istiyordu. Beyaz maskeli katil sokağın başında göründü, bıçağından kan damlıyordu. Emine gözleri yaş içinde kendisi için gelen katile bakıyordu. Katil yaklaştıkça Emine kanlı elleriyle Kadir'in kolunu daha sıkı sıkıyordu. Katil yanlarına geldiğinde Kadir, Emine'yi korumak için öne geçti ve bıçağı artık içinde hissediyordu. Issız sokak Gamze'nin çığlığıyla doldu. Emine ve Gamze koşarak uzaklaştı. Aynı gece aynı yere polislerle geri döndüler. Kadir'in cesedi yoktu, Emine'nin arkadaşının cesedi de yoktu. Emine'nin kız kardeşi Özge gözyaşları içindeydi, Kadir onun en yakın arkadaşıydı. Emine'nin en yakın arkadaşları Gül, Şule ve Özgür ise olay yerine soğukkanlılıkla gelmişti, Emine'yle bakışmalarından gizledikleri bir şey olduğu belliydi. Gizledikleri bu şey onların ölmesini istiyordu.

Bütün geceyi karakolda geçirdikten sonra Emine ve Özge artık evlerindeydi. Yalnız yaşıyorlardı, yetimhanede büyüyen bu iki kız kardeş hayatla mücadele ederek oyunu kazanmışlardı. Özge moda tasarım okurken Emine özel bir hastanede Cerrahi asistanıydı. Emine, Gül, Şule ve Özgür dün gece olanlar hakkında konuşuyordu,biri sırlarını biliyor olmalıydı, işledikleri günah yüzünden biri hepsinin peşindeydi bu işlenen 3.cinayetti ve geriye sadece 4ü kalmıştı, Kadir ise bir suçu olmadığı halde onlar yüzünden ölmüştü. Katilin maskesi düşmeliydi, şüphelendikleri herkesin peşinden gitmeye karar verdiler. Emine hatanedeydi ve yine Doktor Volkan'ın gözleriyle tacize uğruyordu. Neden sürekli kendisine baktığını öğrenmeliydi ve onu şüpheliler listesine ekledi. Akşama doğru Dr. Volkan, Emine'yi yarın için akşam yemeğine davet etti. Emine ise bu akşam istiyordu. Soyunma odasına gittiğinde telefonunu bulamadı akşam Dr. Volkanla buluşacağını arkadaşlarına haber veremedi. Bir restorantta yemek yemeyi düşünen Emine, Dr.Volkan'ın evinin önündeydi, gerilmişti gerildiğini belli etmemeye çalışıyordu bütün soğukkanlılığıyla Dr.Volkan'ı takip etti ve eve adımını attı. Volkan mutfakta yemek hazırlarken Emine etrafı araştırıyordu, kayda değer hiçbir şey bulamamıştı. Volkanla aynı sofrada yemek yiyip şarap içti. Emine artık gitmek istediğini söylediğinde koltukta oturuyorlardı, Volkan onu her zaman izlediğini, her zaman arzuladığını, ondan deli gibi hoşlandığını onunla hayvanca seks yapmak istediğini söyledi. Emine, Volkan'a iğrenerek bakmıştı. Kalktı ve kapıya doğru yöneldi, Volkan oturduğu yerde öylece gülümsüyordu. Emine kapıyı açıp dışarıya adımını attı ve 3.adımında yere yığıldı. İlaç etkisini göstermiş Emine derin bir uykuya dalmıştı. Yatağa çırılçıplak bağlıydı, Volkan ameliyat malzemeleriyle doldurduğu odada oturmuş Emine'yi izliyordu. Bodrumu çıplak kadın cesetleriyle doluydu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk Kan 1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin