"...irweojiji anneun kkumsogeseo piul su eomneun kkocheul kiweosseo"
Dozpívali Jin s Kookiem poslední věty Fake Love. Poté jsme se všichni narovnali a zhluboka oddychovali.
Nastal čas "dělat několik minut kraviny."
...
Zrovna jsme se s ARMY's smáli Yoongimu, protože ho Namjoon polil vodou. Ten zase večer použije všechny verze ve všech jazycích celý sprostý slovník.
A nejlepší natom je, že s Gim sdílím tentokrát pokoj JÁ. Takže díky Joone, fakt.
Zatímco se skoro všichni věnovali tomuto incidentu, já šel uskutečnit svůh "plán" a aby se neřeklo, u pár armys jsem se zastavil a vyfotil se s nimi, či je pozdravil.
Teď jsem zaměřoval pohled na stranu, kde jsem ji zahlédl. Pomalou chůzí, rukami za zády a svým typickým úsměvem jsem se random pohyboval.
Pro fanoušky to bylo taková lehká provokace, protože doufali že se zastavím právě u nich.
Ale pro mě toto znamenalo maskování.
Najednou jsem se zastavil uprostřed a shlížel na armys, přičemž jsem občas zamával.
Tak na tři Mine ano?Raz
Dva
TŘI
Satisfied.
Podíval jsem se tam. A musím opravdu Roxy poděkovat, protože tu přehlédnout nejde.
Já se nezmínil? Ten pošuk má totiž nabarvenou hlavu na neonově oranžovou.
...
Chlapci se roztlouklo srdce když dívku spatřil a ještě více se usmál.
S Y/N navázal oční kontakt na tak dlouho jak jen to šlo. Nemohl se odpoutat, ale jeho parťák jménem Kim Taehyung ho přerušil, protože mu skočil na záda a tím jejich chvilku přerušil.
Jimin začal přemýšlet jak Y/N zastavit až mu další jeho kamarád Jungkook vnukl nápad, když napodoboval bodyguarda.
Chlapec se omluvil, že si něco rychle potřebuje zařídit a odběhl do zákulisí. "Popadl" prvního bodyguarda na kterého narazil a dal mu jasné instrukce, které má pomocí vysílačky vyřídit VŠEM hlídačům.
Přece jenom arena nebyla nejmenší a lidí taky nebylo zrovna úplně nejmíň.
Spokojený se pak vrátil na stage a kluci tak mohli pokračovat v prezentování svých písniček.
ČTEŠ
As I can |p.jm //texting// ✓
Fanfiction[PROBÍHÁ KOREKCE] ,,Jimine...to vážně? -_-.." ,,Ale zajisté ( ͡° ͜ʖ ͡°)..." -p.jm --- boyxgirl klasické klišé~ 22.1.2019 - 16.2.2019 6.5. 2019 #2 jimin