40

2.9K 190 56
                                    

Stáli jsme před dveřmi hotelového pokoje. Stále jsem nevěděla která bije a zmateně klouzala pohledem z Jimina a před sebe.

,,Stůj, zavři oči a nehni se dokud ti neřeknu." nakázal mi. Udělala jsem tak jak mi řekl.

Slyšela jsem cvaknutí a následné pípnutí. Pak jsem ucítila Minův pohyb a najednou stál za mnou s rukama, kterýma mi zakrýval oči.

,,Dobře, teď pomalu ano?" řekl mi jemně do pravého ucha. Jen jsem přikývla hlavou a nechala se "vést."

,,Sundám ruce dolů, ale oči nech stále zavřené než ti řeknu, že můžeš. Dobře?" řekl, když jsme zastavili. Opět jsem jenom přikývla.

Zajímalo by mě proč to dělá. Vlastně...myslím že bychom si toho měli ujasnit více.

Ruce sundal dolů a já jen čekala, kdy řekne.

,,Můžeš." zašeptal a ucítila jsem jeho ruce, které se obmotaly kolem mých boků. Yah, motýlci odleťte!

Opatrně jsem otevřela nejdřív jedno víčko a když mé oko zpozorovalo obrovskou věc, otevřela jsem i to druhé.

S otevřenou pusou jsem koukala na obří plyšovou pandu, s kyticí růží.

I'm shocked...děláte si srandu, že ano???

ŽE JO?

Však je to větší než Jimin!

Proboha...

,,Jimi tohle-"

Nedořela jsem to, protože si mě k sobě otočil.

,,Y/N. Já vím že je to asi moc rychlé a ty blbosti kolem, ale moc moc moc moc moc moc moc tě prosím..." položil své dlaně na mé tvaře a nahnul se ke mně.

,,Zkusíš to se mnou?"

—————
Čím víc takových slaďáren píšu, tím víc nad tím kroutím hlavou proč vlastně takovýhle shiteus píšu, když je to nereálné a naprosto absurdní~

Nojo....hold moje "logika" ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

As I can |p.jm //texting// ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat