39

3K 188 15
                                    

,,Tak pojď Y/N!"

Tahal chlapec dívku za ruku do města. Nemohl se dočkat až společně s ní stráví den.

Jimin to ale nechtěl nechat jen u jednoho dne. Nechtěl o ni přijít. Nechtěl aby mu ji někdo sebral. Potřeboval to risknout a zakročit.

Bál se stále hlavně kvůli tomu chlapci jménem Jiwook. A taky mu zvědavost nedala a teď, když sedí s Y/N po dlouhém dni v kavárně se jí musel zeptat. A taky tím pádem asi i vysvětlit nálady v poslední době.

Y/N už si to musela přiznat. Bylo jí s Jiminem víc než dobře a toužila po tom být s ním stále. Obzvlášť když měla tu čest s ním prožít celý den a sblížit se tak s Jiminovou osobností a charakterem.

,,Emmm...já...chtěl bych se tě na něco zeptat a omluvit se ti."

Chlapec se nervózně poškrábal na zátylku a skousl si spodní ret. Y/N ho vyzvala, aby pokračoval. Zajímalo ji co má Jimin na srdci.

,,Víš...možná sis všimla že poslední týden jsem se...nechoval úplně dle mojí normy a já...uuuuh."

Jimin složil hlavu do dlaní kvůli tomu, jak moc se styděl a bál ze zeptat a tím pádem prozradit i Roxy.

...
(a/n: Je možné že jsem v příběhu někde napsala místo Roxy Rose....ale je to skoro totožné a navíc postava Rose je ve IFFY, takže se mi to spletlo xddd)
...

Ne. Bál se Y/N reakce.

Rozhodl se pro možnost to ze sebe dostat co nejrychleji.

,,Prostě už dávno vím jak vypadáš. A jsem v kontaktu s Roxy. Jednou když si usla a byla u tebe, mi napsala přes tvůj telefon. Často jsem se na tebe vyzvídal a musím ti říct že buď ráda že ji máš. No a před tím týdnem nebo kdy že to bylo mi...napsala že jdeš na rande. S jakýmsi Jiwookem. Dostalo mě to protože..." podíval se jinam.

,,Protože mám na tebe už docela dlouho zálusk já." zamumlal, ale i tak mu bylo rozumět každé slovo.

Y/N překvapilo to co řekl. Vše.

To že se prakticky zná s Roxy, to že ví o Jiwookovi -což si mimochodem vyřídí s Roxy pomyslela si- a nejvíc to, že o ni stojí sám Park Jimin. Idol z jihokorejské skupiny Bangtan Boys.

Má na výběr z tolika možností a on si zvolí zrovna ji. Obyčejnou fanynku, které navíc omylem napsal a naživo se viděli teprve včera po koncertě.

Dívka byla v šoku. Ani nevěděla co na to říct, což Jimina znervózňovalo. Srdce Y/N tlouklo jako by doběhla marathon.

Jimin Y/N pohledy už nevydržel a tak co nejrychleji zaplatil, vytáhnul dívku opět na nohy a spěšným krokem ji vedl k jeho hotelu, kde byli s klukama ubytovaní.

Dívka měla v hlavě spoustu otázek, kterými Jimina zasypávala celou cestu. Taky stále nevěděla co říct na to, že ví o Wookovi a její kamarádce. Měla smíšené pocity.

A Jimin?

Měl v hotelu pro ni totiž překvápko a doufal, že neodmítne.

A jestli jo...i přes to to nevzdá a bude to zkoušet dál, dokud Y/N neustoupí.

As I can |p.jm //texting// ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat