4. Bölüm: "Beklenmedik"

817 23 19
                                    

Bu bölüm biraz geç geldi dolayısıyla elimizden geldiğince uzun bir bölüm hazırladık ama beğenerek okuyacağınızı, oy ve yorumlarınızı eksik etmeyeceğinizi umuyoruz. İyi okumalar. Medyada Yiğit ve Eva var :)

 Kızlar sakin geçen ilk iki haftayı geride bırakmışlardı. Eva ve Ada her zamanki gibi buluşmuş, okula gidiyorlardı. Okulun önüne vardıklarında kendi etrafında bir sağına bir soluna giden Cemre'yi gördüler. Cemre kızları görünce hemen yanlarına geldi. Çok heyecanlı bir sesle;

"Eva! Neler oldu bir bilsen. Aa, şey, Eva.."

"Kızım bir sakin ol, ne bu halin böyle? Düzgün bir şekilde söylesene ne diyeceğini."

"Yiğit."

"Eee ne olmuş ona?"

"Ya susta beni dinle bir. Yiğit benimle konuştu bugün. Senden çok hoşlanmış ve ayrıca çok beğenmiş seni."

"Görücüye gelinen kız gibi hissettim."

"Eva!" Ada, hafif kızgın bir sesle Eva'yı susması için uyardı.

"Seninle tanışmak istiyor."

Eva bir-iki saniye Cemre'nin suratına boş boş baktı.

"Eeee?" Cemre hala Eva'nın ne diyeceğini merak ediyordu.

"Ne eee?"

"Kızım bir şey söylesene!"

"Ay madem çok beğenmiş, gelsin kendisi konuşsun. İnsanda az birazcık cesaret olur be!"

"Eva."

"Efendim canım."

Cemre gayet sakin bir ses tonuyla; "Sen salak mısın?"

Eva hafif sinirli bir suratla hiçbir şey söylemeden Cemre'nin suratına baktı. Ada'ya baktığında ise Ada'nın sırıttığını gördü.

"Hayırdır Sarışın? Ne bu neşe böyle?"

"Evaaaa. Benim canım arkadaşım. Gözleri güzel, saçları pörfektim. Fiziği desen ayrı güzel, ses tonu desen zaten ayrı bir mükemmel. Allah seni boş zamanlarında mı yarattı ki acaba?"

"Egom tavan yaptı." diyerek güldü Eva. Aniden ciddi bir şekilde Ada'ya dönüp;

"Çıkar ağzındaki baklavayı, Boo Bear."

"Şeeey, ben diyorum ki.. Acaba Yiğitle tanışsan mı?"

"Neden?"

"Yani Allah'ı var Yiğit yakışıklı çocuk şimdi, basketbol takımının kaptanı. Mutlaka onu beğenen kızlarda vardır. Ama bak çocuğa zevki güzel, seni beğenmiş. Hem tanıştın diye çocukla çıkacaksın diye bir şey yok ki. Baktın olmuyor, kesersin konuşmayı."

"Ada, hadi canım uzatma da derdini söyle."

"Hem bu sayede bende Xle tanışmış olurum. Fena mı olur?"

Ada'nın bu söylediklerine Cemre güldü. Eva'ysa bir Ada'ya, bir Cemre'ye bakıyordu. Ada en masum sesini kullanarak;

"Lütfeeeeeeeeeeeen." dedi.

Eva, büyük bir iç çekti. Sonrada çok yapmacık bir şekilde hevesli gibi gözüküp;

"Şu Yiğit Beyle tanışalım bakalım."

---

Altıncı dersin bitmesine az kalmıştı. Ada defterinden bir kâğıt koparıp not yazdı. Tam onu Eva ve Cemre'nin oturduğu sıraya fırlatacaktı ki Rüzgâr kâğıdı havada yakaladı ve Ada'ya bakarak sırıttı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ERKEK DEDİKODUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin