Rövid bevezető, Szereplők

1.4K 61 2
                                    

Te egy érintetlen hómezőt látsz itt, ugye? - egy bólintást kaptam válaszul - Én viszont utat. Az én utamat. Az őseim útját. És a majdani utódaimét is. Egy kitaposott ösvényt, ami itt lapul a hó alatt. Letérhetek róla, nem tilos. De akkor is itt marad, és biztos pont lesz mindaddig, míg valaki emlékszik rá. Míg én megmutatom az unokáimnak, és ők is továbbadják a tudást. Mindig itt lesz, ahogyan mindig itt is volt. Mert ez egy jó út. Nehéz, de jó. Ez az én örökségem.


Amióta világ a világ, a farkasok képesek emberi alakot ölteni a túlélés érdekében. Páran közülük a városi életet választották, mások a vadonban maradtak. Az alakváltáson kívül még egy különbség van az emberek és a farkasok közt. A hierarchikus rendszert nem lehet kiölni. Az összes farkas besorolható a három csoport valamelyikébe: alfa, béta, vagy omega.

A béták vannak a legtöbben. Ők hasonlítanak a legjobban az emberekre.
Az alfák vezetők. Vadak, és erősek. Nő, vagy férfi legyen is, gyermeket nem képesek szülni.
Az alfák ellentétei az omegák. Képtelen bárkit megtermékenyíteni. Ők a legritkábbak, főként női egyedek maradnak életben. Védelemre szorulnak, családközpontúak.

Jimin omega. És épp emiatt egy éjszakai klubban dolgozott, mint táncos, és ha eleget kínálnak érte, privát szolgáltatásokat is kellett nyújtania, cserébe egy dohos szobára és ételre való pénzért.

Namjoon alfa. A csapata elűzte, mikor apja helyére új vezetőt választottak. A vadonban él a hegyek közt, ahová ember nem nagyon teheti be a lábát. Saját csapatot gyűjtött maga köré, ami úgyszint kitagadottakból áll.

Seokjin egy gondoskodó béta. Szülei a városból jöttek, orvosok voltak, ő pedig mindent megtanult tőlük.

Yoongi a csapat legtapasztaltabb tagja. Keveset mond el múltjáról, de érdemes hallgatni rá. Ő is alfa, de nem vitatja Namjoon felsőbbrendűségét. Túl energiatakarékos vezetőnek.

Hoseok is a béták táborát erősíti. Egy kiváló, ám nem túl komoly nyomkövető és felderítő is egyben. A csapatát elvesztette. Avagy a csapata őt, ezért egyedül maradt, majd Jin megtalálta sérülten. Azóta bosszantja a többieket.

Taehyung Yoongi öccse. Sokszor elég hallgatag, magának való. Csak akkor érzi magát biztonságban, ha új családja körül veszi. Van, hogy eltűnik, de mivel Yoongi nem aggódik, nem foglalkoznak vele, merre kószál olyankor.

Jungkook a legfiatalabb. Nem lehet tudni, a háromból melyik csopprtba tartozik, mert félig ember. Ezzel ő a legritkább kivétel a farkasok közt. Taehyung vitte haza egy hosszabb kimaradása után. A kölyök pedig vele van a legszívesebben, vagy Jinnel.

-----

A fejezetek címei csak a saját szórakoztatásom kedvéért többnyire Disney mesék dalaiból vett szókapcsolatok.
A fejezet végére kiírom, melyik mese, és megpróbálom a vieót is otthagyni úgy csendesen, hátha valaki értékeli.

EgymáséiWhere stories live. Discover now