Bu partiye gidilecekti. Zorunluydum. İlk başta en yakın kostüm evini araştırdım. İzmir kostümevi diye bir yer varmış. Buraya biraz uzaktı ama olsun. Koşarak kostümevine gittim.
-merhaba nasıl yardımcı olabilirim
Nasıl birşey almalıydım? Kırmızı. Evet kesinlikle!
-Merhaba ben kırmızı ve hoş vampir kostümlerine bakabilir miyim?
-Tabi bu taraftan.
Kadın beni birçok kırmızı ve siyah vampir kostümü olan bir reyona götürdü. Hepsi çok güzeldi ama benim gözüme çarpan; kırmızı, sırt dekoltesi olan, kollarında siyah vatkası olan ve göğüsünde de çok küçük bir dekolte bulunulan bir kostümdü. Üstelik yanında altın rengi tacı, takma kanlı vampir dişi vardı ve birde yüz boyası hediyeydi. İşte şimdi tamamdır.
-Şuradaki kostümü alacağım.
-pekala 80tl. Ayakkabılara bakmak ister misiniz?
-Ah! Tamamen unutmuşum. Evet bakmak isterim.
-Tabi bu taraftan
Beni şimdide birçok model model ayakkabının olduğu bir reyondaydım. Reyon demeye bin şahit, koskocaman bir reyon.
-şuradaki siyah kelebek kulplu olan lütfen. Buradaki topuklu olan.
-güzel bir seçim.
-teşekkürler buyrun.
-iyi akşamlar.
-iyi akşamlar.
Şimdi eve gidip makyajımı yapıp, bir an önce giyinip, çıkmalıyım. Koşarak eve koştum. Hava ılıktı. Kostümümü giydim, makyajımı yaptım ve küçük çantamı aldım. Aynaya baktığımda makyajımın oluşu ve ve belki de Harry Potter tarzı gözlüklerimin olmayışı yüzünden tanınmayacak şekildeyedim. Tam bir vampir kraliçesine benziyordum. Aslında sevmezdim böyle karanlık şeyleri ama nedense gözüme hoş gelmişti. Naz'ın verdiği adrese göre mesafe yürüyerek, 15 dakika. Koşarak, 10 dakikaydı. Bu haldede koşamıyacağıma göre. Acele etmeliyim. Hayatımda doğum günü partileri hariç gideceğim iki partiydi. Acaba abartmışmıydım kostüm işini. Herneyse birşey olmaz.
-----
Kapıyı bana (sarı mikroplardan) Sude açtı;
-aaa!? Sen de mi geldin ders çalışırsınız falan zannetmiştim.
-merhaba Sude. Dedim
Ve içeri geçtim kapı balkon gibi salona bakan bir koridora uzanıyordu. Anlaşılan yarın ve şu an buradaki bu birsürü genç yarın okula gidemeyecek. Şu an salona direkt olarak bakan balkonumsu koridordaydım ve bu partide ne yapacaktım? İlk başta söylediğim gibi hiç arkadaşım yok. Ve şu an hangi yöne gitmeliyim? Yanıma tavşan maskeli bir kız yaklaştı ve bana birşeyler sordu müziğin sesi çok yüksekti bu yüzden duyamadım, tekrarlamasını söyledim. Kulağıma eğilip;
-Ben Naz. Tanıdın mı? Maskemden tanımamış olabilirsin. Bu arada çok hoş olmuşsun Çiçek.
-Teşekkürler Naz. Sende çok güzel olmuşsun.
-İyi eğlenceler. Ben biraz diğer konuklara da bakayım.
-iyi eğlenceler.
Şimdi yine tek başınaydım.Eğlenemedim. Çok sıkılmıştım. Ve partiyi derhal terk ettim. Nazların evi sahile yakındı. Ayakkabılarımı çıkarıp koşmaya başladım. Oturdum ve düşündüm, artık ben eski ben olmayacaktım. Okula başladığım günden beri tek arkadaşlarım hikaye karakterleriydi. Çok neşeli biri olmama rağmen hiç gerçek arkadaşlarım yoktu. Ay'ın denize yansıyan ışığına bakarak ağlıyordum. Bu koskoca 16 yıl boşa mı gitmişti?