Capitolul 8

138 7 1
                                    

~Dupa filmare~

A fost așa frumos la filmări , am fost pe drumul vechi spre mare , eram doar noi , cameramanul si regizorul , eu trrbuia sa stau lângă Alexander , a fost perfect . Videoclipul o sa fie un succes . imi spuneam eu in gând .

Ma uitam spre mare . Nu puteam sa imi desprind ochii de la acel peisaj , eram in lumea mea .

Dintr-o data vine cineva si ma ia in brate . Era Alexander ,

-Hei , frumoaso ! Trebuie sa plecam spre casa .

-Vin acum . imi desprind ochii de acel peisaj si ma duc spre masina .

******************************

~Dimineata~

Era 12 Iunie , ziua mea de naștere . Deschis ochii , ma uit in jurul meu , Alexander nu era lângă mine . Dupa câteva minute , ușa se deschide , era Alexander cu o tava in mana .

-Neata , frumoaso ! La mulți ani ! ma saluta , imi zambeste si ma sărută .

-Neata ... ii spun eu somnoroasa

-Ti-am adus micul dejun la pat . Mai am o surpriza pentru tine . imi spune el

Pe acea tava , era o farfurie cu clătite si o cana de cafea .

*********************

-Haide , îmbracă-te ca trebuie sa plecam . imi spune Alexander

-Unde mergem ? il intreb eu

-Vei avea o surpriza !

Ma îndrept spre dulap , il deschid si imi aleg o rochie galbena si niste sandale cu toc .

Ies din camera si ma duc la baie . Imi iau peria de dinti , pun pasta pe ea si o îndrept spre dinti , imi clătesc gura ,si imi iau peria de par in mana si încep sa ma piaptăn . Dupa ce sunt gata , ma duc jos in sufragerie unde ma aștepta Alexander .

-Esti așa frumoasa ! imi spune el si ma ia in brate

-Mulțumesc ! il sarut

-Haide la masina , trebuie sa plecam !

Iesim din casa si ne inderptam spre masina care se afla in fata porții . Alexander imi deschide ușa , aștepta sa intru si o Inchide , apoi intra si el în masina .

~Dupa 45 de minute ~

Ajungem la aeroport , Alexander parchează masina , vine imi deschide ușa , si ia ceva din portbagaj , erau 2 geamantane mari .

-Alex , unde mergem ? ii spun eu incantata , dar si puțin speriata

-Undva unde o sa îți placa ! spune el si ma ia de mana

Intram in aeroport , dupa o ora intram in avion . Decolat , mie imi era puțin frica , Alexander m-a luat de mana si mi-a soptit ca totul o sa fie bine .

Dupa un zbor de 3 ora aterizam , iesim din avion , ne luam bagajele .

Ma uit uimita in jurul meu , era atât de frumos !

-Deci îți place surpriza ?

-Da ! il sărut si il ibratisez

Nu pot sa cred ca m-ai adus la ......

Sfârșit ! Sper v-a plăcut ! Pupici !

MaximF.FWhere stories live. Discover now