-Nu pot sa cred ca m-ai adus la Londra ! E atat de frumos ! E cel mai frumos cadou de ziua mea !
-Ma bucur ca îți place ! Mai am o surpriza pentru tine , haide sa chemam un taxi , sa mergem la hotel .
-Taxi ! Întotdeauna mi-am dorit sa fac asta ! ii spun eu lui Alexander
Taxiul a oprit , șoferul politicos , s-a dat jos din masina si ne-a luat bagajele . Am urcat in taxi . Alexander ma tinea in brate . Privirea imi era captata de privelistea frumoasa din ,,orasul de vis''.
Am ajuns la hotel , am intrat in camera , pe pat , am văzut o rochie roșie , lunga , elegantă , superba , o pereche de pantofi negri , lângă rochie si pantofi era o cutie de bijuterii . Am deschis-o , acolo era un lanț , o pereche de cercei si o brățara . M -am bucurat foarte mult , l-am luat pe Alexamder si l-am sărutat .
-Haide , îmbracă-te , trebuie sa plecam undeva .
Mi-am dat hainele jos , mi-am făcut un dus , si mi-am luat rochia , pantofii si mi-am pus bijuteriile .
-Esti minunata ! Esti atât de frumoasa ! imi spune Alexander luându-ma in brate
-Mulțumesc ! ii spun , sărutând-ul
Am ieșit din hotel , in fata hotelului era un BMW decapotabil , frumos , roșu .
-Deci , ce zici ? Îți place ? ma intreaba Alexander
-Daaa !!! E superba !
Alexander imi deschide ușa din dreapta .
-Nu , nu , nu , eu conduc ! ii spun eu lui Alexander
-Cum vrei tu ! E ziua ta . imi spune Alexander si ma sărută
Intru in masina . Pornesc masina , plec de pe loc . Masina mergea așa bine .
-Iti place ? ma intreaba Alexander
-Mai intrebi ? E minunat ! Adică , ma plimb prin Londra , orașul meu preferat, cu masina asta si cu tine , e perfect !
Mai vreau sa mergem undeva ! Întotdeauna mi-am dorit sa vin in Londra si sa visitez Big Ban-ul !
Am fost , am văzut Big Ben-ul , apoi am mers la un restaurant drăguț , pe o terasa înalta , de pe care se vedea tot orașul .
-Alexander , vreau sa Iti zic ceva !
Sfarsit !! ❤️ sper ca v-a placut .
YOU ARE READING
MaximF.F
Teen FictionEa,o simpla fata de 18 ani care a terminat liceul . El , un baiat frumos dintr-o trupa de success . Intr-o seara cei 2 se intalnesc la un club . Oare va fi ceva intre ei ? Aflati numai daca imi cititi povestea !