-Alexander , vreau sa iti zic ceva !
-Da ?!
-Alexander , vreau sa Iti multumesc pentru tot , pentru ca te porti frumos cu mine , imi faci surprize , cadouri ! De ce faci asta pentru mine ?
-Fac asta pentru tine , deoarece te iubesc si vreau sa te fac fericita ! imi spune asta zâmbind si luându-ma de mana
Dupa ce am povestit , am comandat ceva de mâncare si de băut , apoi am plecat la hotel deoarece era destul de tarziu .
*******************
~Dimineata~
M-am trezit , Alexander era lângă mine , dormea . Nu l-am trezit pentru ca era obosit si vroiam sa ii aduc cafeaua la pat . M-am ridicat din pat , m-am îndreptat spre bucătăria micuta din camera hotelului . Am făcut cafeaua . Alexander s-a trezit .
-Neata ! Am făcut cafea ! ii spun eu zâmbind
-Neata ! spune Alexander somnoros
M-am pus in pat lângă Alexander , i-am dat cafeaua , apoi l-am sărutat .
-Si , unde mergem astăzi ? il intreb eu
-Azi mergem la Palatul Buckingham ! Iti va plăcea
-Atunci , merg sa ma îmbrac
Mi-am ales o rochie scurta albă si niste sandale gri cu toc . Parul mi l-am lăsat pe spate .
-Eu sunt gata ! strig la Alexander
-Acum ma îmbrac !
Alexander si-a luat niste blugi rupti si un tricou alb .
Am ieșit din hotel . Am urcat din masina . In 20 de minute am ajuns la Palat .
-WoW ! E atat de frumos ! spun eu uitându-ma la Palat !
-Chiar e foarte frumos !
Am vizitat Palatul , am făcut poze , ne-am distrat ! A fost cea mai frumoasa călătorie ai zi de naștere ! Păcat ca maine trebuie sa plecam ! imi spun in gând întristându-ma .
-De ce te-ai supărat ? ma intreaba Alexander puțin îngrijorat .
-Nu m-am supărat . M-am întristat puțin , maine trebuie sa plecam .
-Iti promit ca o sa mai venim in Londra , daca îți place așa mult ! imi spune Alexander sarutandu-ma
Acum trebuie sa plecam la hotel ! Maine dimineata la ora 7 ,trebuie sa fim in aeroport !
*************************
Am ajuns la hotel . Am pus hainele in valize , apoi ne-am pus la culcare.
~Dimineata~
-Maya ! Trezeste-te ! Trebuie sa mergem la aeroport ! imi spoteste Alexander
Ma ridic din pat , ma duc la baie sa fac un dus , apoi ma îmbrac .
******************
~București~
Toți ne așteptau la aeroport , Bogdan si Sara , Gabriel si Nicole , Marcus si chiar si Lidia .
Atat ! Sper ca v-a plăcut ! Multumesc pentru mesajele frumoase , pentru sfaturi si chiar pentru mesajele mai răutăcioase , pana la urma sunt si ele niste sfaturi ! Vreau sa va mai multumesc si pentru voturi !
Imi cer scuze daca se mai strecoară si niste greșeli gramaticale !
YOU ARE READING
MaximF.F
Novela JuvenilEa,o simpla fata de 18 ani care a terminat liceul . El , un baiat frumos dintr-o trupa de success . Intr-o seara cei 2 se intalnesc la un club . Oare va fi ceva intre ei ? Aflati numai daca imi cititi povestea !