2.BÖLÜM

244 14 24
                                    

Yusuf

Telefonum çaldığında Hamza'yı yatağına yatırdım ve telefonu açtım.

"Efendim."

"Yusuf ben Gamze."

Gamze gamze gamze...Hemşire olan.

"Efendim Gamze."

"Nasılsın?"

"İyiyim de sen hiç aramazdın?" dediğimde biraz durdu.

"Şey senden küçük bir ricam var."

"Tabi söyle."

Hastaneye Şeyda diye bir kızın geldiğini,durumunu ve beni çok görmek istediğini söylemişti.

"Ee gelecek misin?"

"Ne zaman geleyim?" deyip gülümsediğimde gülümsedi.

"İstediğin zaman gelebilirsin." dediğinde biraz daha konuşup telefonu kapattım.

************

Hastaneye geldiğimde Gamze'nin yanına gittim.

"Pişt kız."

Gamze bana döndüğünde elinde serum vardı.

"Hoşgeldin.Bende o kızın yanına gidiyordum."

"Hangi oda?" dediğimde yürümeye başladı.Bende peşinden gittim.Önden Gamze girdiğinde kapıda bekledim.Biraz sonra çıktığında bana döndü.

"Uyuyor şimdi.Ama girebilirsin." dediğinde başımı salladım ve içeri girdim.Gözüme ilk küçük bir kız çarptı.

"Aa reynmen." dediğinde gülümsedim ve yanına gittim.

"Merhaba.Adın ne?" dediğimde gülümsedi.

"Sanem.Memnun oldum."

"Bende." deyip gülümsedim ve yandaki uyuyan kıza baktım.Sanemin yanağından öptüm ve kızın yanına gittim.Simsiyah saçları vardı ve saçları yüzünü kapatmıştı.Kıza baktığımda...sarsıldım.Ciddi ciddi sarsıldım.Ayaklarım istemsizce geri geri gitti ve odadan çıkıp Gamze'nin yanına gittim.

"G-gamze." dediğimde bana baktı.

"İyi misin yüzün solmuş." deyip beni oturttu.

"O o kız."

"Hangi kız?"

"Rüyamda gördüğüm kız o.Sürekli beni kurtar diyen kız o." dediğimde ellerimi yüzüme sürdüm.Gamze su uzatınca içtim.

"Sakin ol.Demek ki karşılaşmanız gerekiyordu." dediğinde bardağı yana bıraktım ve derin nefes alıp başımı salladım.Ayağa kalktığımda Gizem'e baktım.

"Ne zaman uyanır?"

"İlaçların etkisinde.Beş on dakikaya uyanır." dediğinde başımı salladım ve odaya gittim.

Şeyda

Uyandığımda etrafa baktım.Sanem gülerek camın oraya bakıyordu.Ona dönük olduğum için gülümsedim.

"Ne oldu?"

Camı işaret ettiğinde kaşlarımı çattım.

"Ne var orada?"

"Ya bir bak sen." dediğinde arkamı döndüm...yerdeyim.Gülme sesi duyduğumda sanki o an her şey durmuştu.

"İyi misin?" deyip yanıma geldiğinde öylece ona bakıyordum.Gülümsedi ve beni yatağa oturttu.

"Rüyada mıyım?" dediğimde gülümsemesi artmıştı.

"Hayır değilsin." deyip sandalyeyi yanıma çekti ve oturup gözlerime baktı.

"Şeyda adın değil mi?"

"Hıhı." dediğimde gülümsedi.Ben gülümsemesine odaklanırken Sanemin sesiyle ona baktım.

"Yusuf abi uyurken hep seni izledi." deyip krakerini yemeye başladı.Yusufa baktığımda başını eğip saçlarını kaşıdı ve gülümsedi.

"Çok güzel uyuyordun ama?"

"Sen gerçek misin ya?" dediğimde gözlerim kocaman açıldı.Ben onu sesli mi söylemiştim?Yusuf kahkaha attığında gülümsedim.

****************

Yusuf akşama kadar benimle kalmıştı.Artık gitmesi gerektiğini söylediğimde göz devirmişti.

"Yoksa artık beni istemiyor musun?"

"Ya istiyorum da annen falan merak eder.Hem bugün hiç instagrama hikaye falan da atmadın." dediğimde gülümsedi.

"Annemin haberi var hem Hamza sünnet oldu onunla ilgileniyorlar.İnstagrama daa..." deyip telefonunu çıkardı ve yanıma gelip uygulamayı açtı.

"...beraber atalım." dediğinde ona baktım.Önce beni tanıttı,sonra da hesabımı etiketleyip takip etmelerini söyledi.

"Gerek yoktu." dediğimde sessiz olmamı işaret etti ve telefonu cebine koydu.

"Sanem.Gel seninle fotoğraf çekelim." dediğinde Yusuf,Sanem koşarak yanımıza geldi ve selfie çektiler.Gülümsedim.O anda Gamze abla içeri girdi.

"Evet Sanem hanım uyku vaktiniz geldi." dediğinde,Sanem dudağını büzdü ve bize baktı.

"İyi geceler."

"İyi geceler." dediğimizde Sanem yattı ve Gamze abla üstünü örtüp saçlarını öpüp bize döndü.

"Ee siz ne yapacaksınız?"

"Ben bu gece buradayım." dediğinde ona baktım.

"Ama..." dediğimde bana baktı.Öyle bir bakmıştı ki yerime sindim.Gülümsedi.

"Tamam bir şey olursa haber verirsin." deyip çıktı Gamze abla.Yusuf'a baktım.

"Hadi uyu sen de."

"Daha çok erken." dediğimde saate baktı.

"Cidden erken." deyip yatağa oturdu.Ayaklarımı kendime çektiğimde ayakkabılarını çıkartıp o da bacaklarını kendine çekti.Dirseklerini dizine yaslayıp başını ellerine koydu.Gülümsedim ve onun gibi yaptım.

O gece sürekli konuşmuş,hiç susmak bilmemişik.Kahkaha seslerimiz arttığında Gamze abla odaya gelip kapıya yaslandı.

"Gençler.Sesiniz çok yükseldi.Birazcık kısın." dediğinde,Yusufa baktım.Gülmemek için zor duruyordu.

"Tamam Gamze abla." dediğimde gülümseyip gitti.Esnediğimde Yusuf ilk bana,sonra da saate baktı.

"Saat iki olmuş." dediğinde başımı salladım.Beni yatağa yatırdığında ona baktım.

"Şeyda hanım için uyku vakti." dediğinde gülümsedim ve gözlerimi kapattım.Uykuya dalmadan önce Yusuf'un sesini duydum.

"İyi geceler rüyalarımın kızı."

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin