4.BÖLÜM

212 13 13
                                    

Yusuf

"Dayıcım.Sessiz oluyoruz tamam mı?" dediğimde Alya elini dudağının önüne koyup 'sessiz' dedi ve gülümsedi.Yanağından öptüm ve kapıyı ses çıkarmadan açmaya çalıştım.Açtığımda poşeti elime aldım ve uyuyan Şeyda'nın yanına gittim.Melekler gibi uyuyordu.

"Yayıı." dediğinde Alya,ona baktım.

"Efendim dayıcım."

"Abla." deyip Şeyda'yı gösterdiğinde güldüm.

"Evet abla." deyip yanına bıraktım ve poşeti alıp aldığım elbiseye baktım.Gamze'nin zoruyla almıştım.Alya Şeyda'nın saçıyla oynarken uyanıp gülümsedi.

"Günaydın." dediğimde bana baktı ve doğruldu.

"Günaydın." deyip poşete baktı.Poşeti uzattığımda alıp içine baktı.Elbiseyi çıkarttığında hayranca elbiseye bakıyordu.Gülümsedim.

"Ne için bu?"

Omuz silktim.

"İçimden geldi.Hem bugün sevgililer günü hediyesiz kalma dedim." dediğimde güldü.

"Teşekkür ederim." dediğinde başımı salladım.

*************

"Oğlum doğum gününü nasıl unuttun ya?Deşecek bizi." dediğinde Oli,ayağa kalktım.

"Tamam ayarlayın siz bende geliyorum birazdan." deyip telefonu kapattım ve askılığa gittim.Monntumu giyerken odadan çıkan Şeyda'yı gördüm.

"Bir yere mi gidiyorsun?" dediğinde ona baktım.

"Sence bir kıza ne alınır?" dediğimde düşündü.

"Nasıl bir kız ve neyin olduğuna bağlı." 

"Çocukluk arkadaşım ve biraz süslü." dediğimde düşündü.

"Takı veya elbise gibi bir şey olabilir." dediğinde aklıma bir şey geldi.

"Sende gelsene.Tabi istersen." dediğimde gülümsedi.

"Tamam hazırlanayım bekle." dediğinde başımı salladım.

*****************

Yolda giderken Şeyda radyoyu açtığında çıkan şarkı ile gülümsedi ve eşlik etti.

Sen beni boşuna hiç
Kalbinin oralara koyma
Kollarını bana sarma
Kalamam oralarda
Sen de gül eğlen
Öyle acıklı konuşma
Hayat ne ki sonuçta
Anlık bir buluşma
Lalala la ben de böyleyim
Lalala la hep de böyleydim


Nakarat kısmı geldiğinde bağırarak söylemeye başladığında güldüm.

Karanlıkta yanabilirim
Boşlukta durabilirim
Düşmem ben!
Kanatlarım var ruhumda
Geldiğim gibi gidebilirim
Aşktan vazgeçebilirim
Zincir yok ki benim boynumda


Butik bir dükkan gördüğümde önünde durdum ve ona baktım.

"Burası olur mu?"

"Olur." deyip indiğinde peşinden indim.İçeri girdiğinde kapıdan bir zil sesi duyulmuştu.

"Merhaba hoşgeldiniz." dediğinde görevli,Şeyda'ya baktım.

"Merhaba.Arkadaşımızın doğum günü var ona bir şey alacağız da."

"Tabi siz bakın." deyip kasaya gitti.Duvara yaslanıp onu izlemeye başladım.Her elbisenin fiyatına ve modeline bakıyordu.Siyah ve kırmızı arası bir elbise seçip ona uygun bir topuklu ayakkabı seçti ve kasaya gitti.Ödemeyi yapacağım sırada kartını uzattı ve ödemeyi yapıp poşeti bana uzattı.

"Benim de hediyem sana bu." deyip omuz silktiğinde gülümsedim ve kolumu uzattım.Koluma girdiğinde Levent'in attığı konuma gittik.Karaoke bardı.Şeyda ile içeri girdiğimizde herkesin gözü Şeyda'daydı.Yanımıza ilk Berkay geldi.

"Sonunda.Pınar birazdan gelecek hadi." dediğinde ona baktım.

"Tamam geldik işte."

Bakışları Şeyda'ya döndü.

"Merhaba.Yusuf senden bahsetmişti." dediğinde Şeyda başını sallayıp gülümsedi.

*************

"Yusuf.Şarkı söylesene bize." dediğinde Pınar,ona baktım.

"Burada mı?"

"Evet karaoke bar zaten burada söylemeyip nerede söyleyeceksin?Lütfen." deyip masumca baktığında Şeyda'ya baktım.

"Birlikte söylersek söylerim."

"Olur da..." dediğinde elini tuttum ve sahneye çektim.Peki elini tuttuğumda neden kalbim bu kadar hızlı atmıştı?Şeyda derin nefes aldığında gülümsedim ve Duman-Senden Daha Güzel şarkısını seçtim.

"Hazır mısın?"

"Hıhı." dediğinde şarkı başlamıştı.

Şarkı bittiğinde herkes alkışlamıştı.Şeyda'ya baktığımda sendelediğini görüp hemen tuttum.

"İyi misin?"

Bana tutunduğunda direk kucağıma aldım ve çıkışa ilerledim.

"Yusuf-"

"Sonra konuşuruz." dediğimde Pınar başını salladı.Mekandan çıkıp arabaya giderken Şeyda gözlerini açtı.

"İyiyim."

Arkaya yatırdığımda bana baktı.

"İyiyim korkma." dediğinde başımı salladım ve öne geçip hastaneye sürdüm.

"Hastane istemiyorum." dediğinde kucağıma aldım ve Gamze'nin yanına gittim.

"Gamze." dediğimde çıkıp bana baktı.

"Ne oldu?" deyip Şeyda'nın yanına geldi ve gözlerine baktı.

"Bayıldı." dediğimde Şeyda'nın ateşine baktı.

"Tamam sen odasına götür geliyorum ben." dediğinde odasına gittim.

"Yusuf."

"Hm?"

"Teşekkür ederim." dediğinde gözleri kapandı ve eli boşluğa düştü.

"Şeyda!?" dediğimde cevap vermedi.Direk yatağına yatırdım ve sarstım.

"Şeyda kendine gel." dediğimde Gamze birkaç hemşire ile gelmişti.

"Yusuf dışarıda bekle." dediğinde ben hipnoz olmuş gibi Şeyda'ya bakıyordum.Gamze kolumdan tutup beni dışarı çektiğinde kendime gelip tekrar girmeye çalıştım.

"Merak etme iyi olacak o.Burada bekle." deyip içeri girdi ve kapıyı kapattı.Gözlerim dolduğunda duvar dibine çöktüm ve yutkundum.Olmaz.Bırakamaz beni.Lütfen bir şey olmasın ona.Başımı duvara yaslayıp gözlerimi kapattığımda kendimden geçmiştim.

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin