Uyandığımda saat sabahın altısıydı.Neden bu saatte kalkmıştım ki?Yorganı üstümden atıp kapıyı açtım ve etrafa baktım.Daha kimse uyanmamıştı.Gerindim ve banyoya girip işimi hallettim.Banyodan çıktıktan sonra da mutfağa gittim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.
Aradan ne kadar geçti bilmiyordum.Nasibe annenin sesiyle ona döndüm.
"Kızım ben yapardım yorulmasaydın." deyip yanıma geldi.
"Erken kalktım yapayım dedim." dediğimde hazırladığım şeylere baktı.
"Elin de hamaratmış.Eline sağlık." dediğinde gülümsedim.Hamza da kalkıp mutfağa geldiğinde gülümsedim.
"Günaydın."
"Günaydın." deyip sofraya oturdu ve yemeye başladı.
********
Kapı çaldığında gidip açtım ve Yusuf ile karşılaştım.Elinde poşetler vardı.
"Hoşgeldin.Onlar ne?" dediğimde poşetleri yana bıraktı.
"Pikniğe gidelim mi?" dediğinde ona baktım.
"Hepimiz mi?"
"Yok.İkimiz sadece." dediğinde yanımıza gelen Nasibe anneye baktım.
"Gidin gidin.Temiz hava iyi gelir sana." deyip bana baktığında,başımı salladım.
"Tamam bekle hazırlanayım." dediğimde Yusuf başını salladı ve mutfağa gitti.
*************
Piknik alanına geldiğimizde ilk Yusuf indi ve poşetleri indirdi.Bende peşinden inip poşetleri alacağım sırada hızlıca poşetleri alıp masaya koydu.Poşetleri çıkarttığında bir sürü malzeme aldığını görmüştüm.
"Hepsini biz mi yiyeceğiz?Ama bunlar fazla." dediğimde bir yere baktı.
"Diğerleri de geliyor." deyip işaret ettiği yere baktım.Pınar,Gamze abla ve Yusuf'un arkadaşları bize doğru geliyorlardı.Ayrıca yanlarında Berk de vardı.
"Şeyda şu arkadaşına bir şey söyle yoksa elimde kalacak." dediğinde Pınar,Berk'e baktım.
"Ne yaptın yine?" dediğimde omuz silkti.
"Hiçbir şey.Sadece benimle çıkar mısın dedim." dediğinde kocaman gözlerle ona baktım.
"Bak bir de maharet gibi söylüyor." deyip yerdeki küçük taşları atmaya başladı Pınar.Berk arkama geçtiğinde güldüm.
"Tamam yeter durun artık." dedi Gamze abla ve oturdu.Telefonuma mesaj gelince alıp baktım ve kaşlarım çatıldı.
Gönderen:Gizli Numara
Buluşmamıza çok az kaldı Deniz Kabuğu.
Bu neydi şimdi?Galiba yanlış geldi.
"Hey millet voleybol hadi.Sonra da yemek." dediğinde Berk,ayağa kalktım ama Gamze abla beni oturttu.
"Sana yorulmak yasak."
"Ama..."
"Şştt doktorunu dinle ve yemekleri hazırla." deyip yanlarına koştu.Gülümsedim ve hazırlamaya başladım.Hazırlayıp oturduğumda Yusuf ile göz göze geldik.Gülümsediğimde gülümsedi ve kafasına birden top yediğinde kahkaha attım.
"Berk.Senin ağzına..." deyip başını tuttuğunda şapkamı takıp yanlarına gittim.
"İyi misin?" deyip ona baktığımda başını eğdi.
"Baksana bir şey var mı?" dediğinde başına baktım.Saçlarının kokusu burnuma geldiğinde gülümsedim ve derin nefes aldım.
"Bir şey yok." dediğimde başını geri çekti ve Berk'e baktı.Berk sadece hazırladığım masaya bakıyordu.
"Allah.Yemeeekkk." deyip koştuğunda herkes kahkaha atmıştı.Göz devirdim ve peşinden gittim.
******************
Eve giderken telefonum çaldığında Gizli numaranın aradığını gördüm ve kaşlarımı çattım.
"Kim?"
"Efendim." dediğimde bir süre ses gelmedi.
"Alo?!"
"Şeyda Deniz Yalçın?"
"Sen kimsin?" dediğimde telefondan hışırtı geldi ve ardından kalın bir ses kulağıma geldi.
"Beni özledin mi Deniz Kızım?"
Titremeye başlamıştım.
"A-arda?" dediğimde telefon kapandı.Nefes alamıyordum?
"Şeyda iyi misin?" dediğinde Yusuf,başımı salladım.Çantamdaki suyu içtim ve camı açıp derin nefes aldım.Döndü.O döndü.Baş belam geri geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
Teen FictionSon evre kanser hastası olduğunu ve tedavi görmesi gerektiğini öğrenen Şeyda,bir hemşire yardımıyla en sevdiği fenomen ile tanışırsa?Peki bu kız Yusuf'un rüyalarında gördüğü kız ise?