Den gode siden

14 1 0
                                    

Velkommen tilbake
Jeg har ventet på deg.. ser ut som om du syntes første delen av boken min var spennende!

Vel her er mer

Så som du ser så står det øverst «den gode siden»

Det er fordi jeg ville snakke litt om hvem du kan stole på.

Som sagt så finnes det fe-er, troll, småfolk og alver.. men det finnes så mye mer!!!

Jeg kan ikke navnene på alle og jeg vet jeg ikke har sett alle!!! Men det er vel moroa med det hele!!

Du tenker kanskje at troll er store stygge skapninger... men ikke alle av dem er det!! Jeg snakker med mange av dem og de er utrolig hyggelige.

En gang ble jeg jaget av en sikler på vei hjem fra skogen.
En sikler er en flygende skapning som.. ja du vet.. sikler... den ligner litt på en ørn, men mye MYE styggere.. den er helt grønn med pigger på hodet.

Uansett... jeg ble jaget av en sikler på vei hjem og noen av trollene kastet steiner på den mens de andre dro meg til sikkerhet hvor jeg fikk mat og drikke.

Alvene er litt mer sjenerte.. de liker ikke å vise seg rundt noen, jeg har sett få av dem... bare noen få minutter da.

Fe-ene elsker barn, siden barn har «synet» fram til de er en viss alder så elsker fe-ene å fly foran dem sånn at de prøver å fange dem, selvfølgelig er de forsiktig med omgivelsene, men barnene elsker å se dem fly rundt og det gjør jeg også.

Det er mange typer fe-er men jeg kommer ikke til å snakke om det nå.. har ikke oppdaget alle ennå og gleder meg til å se resten.

Såå... småfolket...
De er gaaaaanske små, noen ganger bruker de sammensatt gress som paraply, det er veldig morsomt å se dem vandre rundt og vanligvis så får jeg hjelpe dem på veien.

Du lurer kanskje på hva slags skapning Olma er??

Vel jeg har ikke funnet det ut ennå... tenkte kanskje å kalle hennes rase en Fenek, men de er mer en rev-aktig skapning....

Vel vel... noen flere skapninger dere lurer på??

PS: ikke tro på hva firimelen sier til deg!! Det er ikke sant

Sofie

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 11, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Did you know?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang