~New house, new friends~

760 32 13
                                    

"Huomenta, käärmesuu" Draco sanoi virne kasvoillaan. "Huomenta, Draco" Vastasi Harry venytellen. Harry oli nukkunut ensimmäisen yönsä  luihuisena. "Pue päälle, ootan sua alhaalla. Mennään sit huispauskentälle harjoittelee muiden kaa, ok?" Sanoi Draco solmien solmionsa. "Juu, tuun ihan just"

08:00
Huispauskenttä

"Miksi TUO on täällä, Draco?!" Huusi Marcus Flint kentän päästä toiseen jossa olivat Draco ja Harry
"Ei TUO, vaan hän!!!" Huusi Draco Flintille vastaukseksi.
"Draco, sinulla pitäisi olla jo huispaus kaapusi päällä! Ja ota tuo mukaasi. Koska tuo on täällä, tuo saa osallistua harjoituksiin." "SE ON HÄN EIKÄ TUO!!!" Huusi Draco Flintille kävellen pukukopeille(tai no tiiäthän sie ne kopit :/// )

08:05

"Draco, annoitko Potterille varakaapusi?" huusi Pansy katsomosta. "En. Eikö Dumbledore ole sanonut mitään? Harry on Luihuinen nytten." Huusi Draco korjatessaan Harryn tukkaa. Pansy katsoi Dracoa silmät lautasen kokoisina. "SIIS MITÄ?!?!" Pansy huusi hymy korvissa asti. "No, Draco, koska Harry on koko Husipaushistorian paras etsijä, saat olla hyökkääjä. Ja Harry, sinä saat olla uusi etsijä." sanoi Flint Dracolle ja Harrylle pidellen luutaa kädessään. "Selvä!" Huusivat pojat yhtä aikaa.

09:30
Suuri sali (joo joo aamupala on kahdeksalta mutta tässä se on viikonloppuisin puoli kympiltä:v)

"Vihdoinkin jotain syötävää!" Huokaisi Draco venytellen. He olivat juuri päässeet suureen saliin, jossa ei ollut vielä paljoa ihmisiä. Siellä oli vain... Pari Rohkelikkoa.
"Oletko nähnyt Harryä?" kuului tuttu ääni. Se kuului Ronald Bilius Weasleylle. "Miksi?" Sanoin tämän vieressä istuva Hermione Jean Granger. "Hän ei tullut yöllä takaisin makuuhuoneeseen... " Huokaisu Ron hiemän surullisena
"Mennään kysymään Malfoyltä. Hän on varmasti tämän takana! " Huudahti Hermione ottaen Ronia kädestä ja kävellen Luihuisten pöytää kohti. Mutta kun he pääsivät lähemmäs, he huomasivat kuka Malfoyn vieressä istui.

"Harry...."

Jatkuu...

rakkaus voi satuttaa...Drarry fanfic(DICONTINUED) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang