1995. Július 7. A Matematika Kolostorában...
- Ürítsd ki az elméd! Válj egyé a környezet számaival... érezd az erőt! - mondta a Mester a kolostor udvarában.
- Mester! Egyszer én is lehetek tanító? - kérdezte a fiatal Alexander Priest, levitálva és teljes koncentrációba merülve.
- Itt mindenki az lesz. - válaszolta mosolyogva - Azonban te különleges vagy. A te tanítványod mindennél erősebb lesz majd... fel kell készülnöd, ha eljön az idő és kiképezned. - azzal folytatták az edzést.Napjainkban: Valahol Oroszország alatt...
A matematika mágusa gondolataiba merülve tanulmányozta a földöntúli kockát. Elméjében megoldások százai kavarogtak, mégsem lelte a helyes kombinációt az ereklye kinyitásához. Nemsokára hatalmas szél támadt a helyiségben, ahol a kockát tanulmányozta és egy ismerős alak termett ott, kísérteties zöld fényben. Ő volt Eric, a diák, akit Alexander a szertárban felejtett. Hatalmasat kiáltott örömében, mire a Matek-mágus elképedve nézett fel elfoglaltságából.
- Eric? Te meg mit keresel itt? - tette fel a kérdést.
- Csak elolvastam pár könyvet a szertárban. Onnantól piskóta volt idejönnöm. Csak egy egybevágódási teleport kellett hozzá! - dicsekedett.
Ekkor berontott Hanz és még egy marék fegyveres. Arcán egyáltalán nem látszottak a meleg fogadtatás finom ráncai.
- Mi a fene volt ez? Kit kell hidegre tegyek az embereimmel? - kiabálta.
- Senkit. Ő egy tanítványom, Eric. Mutatkozz be kérlek! - nézett a kicsit megrémült diákra.
- Üdv. Eric Blank vagyok. Kezdő matek mágus, diák, pszichopata... - sorolta, amit Alexander erőltetett köhintése szakított félbe.
- Értem... - szólalt meg az intézet igazgatója - Nos, ha hasznára van a munkában, akkor maradjon. De eredményt várok! - nyomatékosította a művelet fontosságát.
Amint a kis csapat elvonult, a két matek-mester a barlang közepén maradt és intenzív tanulmányozásba kezdett. Rövid idő elteltével Alexandert émelygés fogta el, s elvágódott a földön. Eric pánikba esve próbálta felébreszteni, ám az pár pillanatra rá már talpon is volt.
- Tanár úr! Jól van?
- Igen. Csak új emlékképek vágtak a tudatomba. - közölte, majd visszatért a kockához.
Miközben Eric úgy nézte, mint aki átaludt egy epizódot, Alexander Priestban is tudatosult, hogy mi is történt.
- Eric! Új emlékek! Valakik megakartak ölni a múltban! - döbbent le.
- Mégis kicsodák? - értetlenkedett a diák továbbra is.
- A Tiltott Számok! De hát az nem lehet... az idő felett nincs uralmuk. Az idő számegyenesének használatára csak a Mester volt jogosult!
- Nem ő halt meg az előző évad végén?
- De... s ezért nem volt, ki uralja az időt. De most az övék... - borzadt el a dologba belegondolva.
- Emlékszik még valamire?
- Igen. Azt mondták... - ekkor egy hatalmas villanás látszott a barlangban, s megjelentek a Tiltott Számok egy csuklyás alak képében - hogy megküzdünk még a jelenben. Akkor nem értettem. Most igen! - azzal felvette harci állását.
- Mi a fenét jelentsen ez? - jött ki irodájából Hanz.
- Semmit. Csak egy régi tartozás. - válaszolta Alexander.
- Kell segítség?
- Nem. Elintézzük.
- Csak gyorsan! S ha lehet, ne itt. Nem kell, hogy beomoljon a barlang. - azzal visszament az irodájába.
- Végre! Alexander Priest! Itt az idő, hogy meghallj és mi legyünk a leghatalmasabb Matematika Használók! - kiáltották.
- Lássuk, mit tudtok. A múltban sem sikerült a tervetek és most sem fog! - aztán Erichez szólt - A harci fejezetek is elolvastad?
- Az volt az első! - és a levegőbe írva megidézett egy tengelypengét.
Doktor Math is megidézett egy Pitagorasz-kardot és támadásra készen állt. A Tiltott Számok pedig csak nevettek, aztán egy tappsal elteleportálták a párost térben és időben. Hirtelen az ősi növényzet és őslények sokasága fogadta őket, de most nem a flóra és fauna mibenléte volt a probléma...
A Tiltott Számok egy szinusz pöröllyel támadtak a matek-mágusra, de az hárított kardjával, válaszul pedig Eric lendült támadásba. Felugrott és a tengelypengét belevágta a számokba. Feljajdulva ugyan, de visszavágtak és egy prím-lökéssel ellökték a két hőst.
A számok ekkor megfogták egy T-rex farkát a küzdőtér széléről, s forogva Doktor Mathhez vágták. Ám az utolsó pillanatban Eric egy halmazpajzzsal megmentette tanárát és visszatámadt. Minden erejét összegyűjtve, lendületbül felütötte a számokat a levegőbe, mire Alexander utánuk ugrott. Megidézett egy Komplex energiagömböt, majd azt belevágta a csúcspontra érkező számokba. Hatalmas villanás, majd csóvaként hulltak a földre, kipusztítva a földfelszínt. Aztán minden csendes lett...Eközben Hanz irodájában:
- Nemsokára kinyitjuk a kockát és miénk az energia. - jelentette egy katonája Hanznak.
- Helyes! Végre teljesülhet nagyapám vágya.
- S mi lenne az?
- Oh... olyan, amire még nem készült fel a világ! - azzal ördögi mosolyba fordult az arca.
ESTÁS LEYENDO
Doktor Math: Második évad
Ciencia FicciónDoktor Math, legutóbbi kalandját követően próbál visszarázódni a normális életbe. Azonban egy rejtélyes, nagyhatalmú eszköz felbukkanásával és egy titkos, globális méretű szervezet színrelépésével újra fel kell öltenie a fehér köpenyt! A Doktor Math...