Csak egy átlagos lány

10 3 0
                                    

  Azura vagyok, 15 éves átlagos gimis lány. A suli egész elfogadható bár az osztályommal rendesen hadban állok. Azt mondják fura vagyok és jobban belegondolva van benne némi igazság. Néha mintha az apám hangját hallanám, de ebben nem vagyok egészen biztos, mert nagyon halk és messziről jön. Apa két éve halt meg, de az okát azóta sem tudom. Arra emlékszem, hogy elment és nem jött haza aztán egy fura levelet kaptunk, hogy egy titokzatos baleset miatt nem láthatjuk többet. Anya azóta sem tudja túltenni magát rajta. Viszont néha sok időre eltűnik és úgy tűnik titkol valamit.
   Visszatérve az iskolára, ma is hallottam bioszon a hangját, mintha segítséget szeretett volna kérni...na de mindegy, már megszoktam.
   Hazaérve anya szokásos kis üzenetét láttam a konyhapulton néhány mondatban: "Kicsim kérlek mosogass el és rakj rendet a nappaliban. Ha ezekkel végeztél, van egy tábla csoki a hűtőben azt megkaphatod. puszi:Anya
Most biztos azt gondolod, hogy "na ja persze biztos megcsináltam neki", igen megtettem amit kért, mert tudtam, hogy belefáradt már az életbe. A házimunka elvégeztével a csokival a kezemben felmentem a szobámba bekapcsoltam a gépet és mindenféle videókat nézegettem az idő elütésére. "Mivel ma péntek van ezért holnap megyek a nagyszüleimhez vidékre"-gondoltam. Akkor még nem gondoltam volna, hogy mi vár rám az elkövetkező napokban....

Élő kőOnde histórias criam vida. Descubra agora