Szeretek a nagyszüleimnél lenni.Olyan békés, nyugodt itt minden.Ebben a faluban sohasem csalódtam.Mindig ugyanaz.Friss szénaillat keveredik az állatok változatos szagával.Most is így volt.
Péntek este érkeztem meg, mint ahogy minden hétvégén, mert anya ilyenkor nem tud otthon lenni engem meg félt, hogy rám dől a ház vagy felgyújtom a konyhát.Ilyenkor a nagyazüleimnél töltöm az időt.Nagypapa segít előre készülni néhány tantárgyból, mindezt pontosan 4-ig, aztán azt csinálok amit akarok.Szeretek olvasni így a nagypapa könyvtárszobája a legideálisabb hely számomra.
Jó sok angol és töri tanulás után azokásomhoz híven célba vette a könyvtárszobát.Most tudatosan kezdtem el keresni pár könyvet ami a föci kiselőadásomhoz kellett.A ppt lényege az lett volna, hogy a világ legkülönlegesebb köveiről és ásványkincseiről beszéljek.Rövid keresgélés után kezemben már három könyvvel úgy döntöttem nekiállok a ppt összerakásának.Már két órá dolgoztam vele, de úgy éreztem ez még nem elég jó.
A szobának volt egy sötétebb része ahova nem jutott be a fény és lámpa sem volt mert itt a leghaszontalanabb könyvek voltak amik már csak gyújtósnak lettek volna jók.Bekapcsoltam a telefonomon a zseblámpa funkciót és körülnéztem.A telefonomon még volt 58% így gondoltam alaposabban is körülnézek.Amikor már csak 17%-on volt a mobilom elindultam visszafele.Ebben a pillanatban kikapcsolt a telefon és valami egészen más kezdett világítani a sötétben.Nagyon megijedtem, azonban a félelem helyét hamar átvette bennem a kívámcsiság és elindultam a fény felé.Odanyúltam és azt vettem észre, hogy a kezem átment a falon.Kicsit tapogatóztam és akkor megérintettem egy bőrszerű felületet.Kihúztam és amit a kezemben tartottam az egyszerűen elképesztő volt...
CZYTASZ
Élő kő
Fantasy"Ezt a könyvet a nagypapám könyvtárszobályában találtam.Épp a földrajz kiselőadásomhoz kerestem segítséget, amikor egy rejtett zugban találtam ezt a bőrkötésű finoman megmunkált aranyveretes könyvet.Mindenféle figyelmeztetés vagy előrejelzés nélkül...