İlk Gün
İlk gün okul için çok önemlidir.İlk gün sivil gidilir.Herkes güzel şeyler giymek ister.İlk gün giyebileceğiniz harika kombinler yaptım.Başlayalım.
İlk gün açık kot ispanyol paça üstüne tatlı bir t-shirt (pembe tercih edebilirsiniz) üstüne açık renk kot ceket altına da wans giyebilirsiniz.(pembe ve mavi renkler çok hoş gözükür.)Yanına hoş bileklikler takabilirsiniz.Mesela pembe ve mavi karışımı tatlı bir bileklik olabilir.Arkanıza da okul çantanızı takıp okula gidebilirsiniz.
Ve gene ilk gün pembe bir dar paça üstüne önden bağlamalı karışık renkli bir gömlek.Yanına sarı, bordo ve pembe renkli bileklikler takabilirsiniz.Altına wans olabilir.Okul çantanızı takıp okula gidebilirsiniz.
Ayrıca mint yeşili ispanyol paça üstüne kahverengi önü desenli bir t-shirt üzerine de açık renk kot ceket.Altına beyaz bir conakers.Yanına da mint yeşili ve beyaz karışımı hoş bileklikler.Ve okul çantanız.
Bu kombinler ilk gün için uygun kombinlerdir.İlk gün sadece giyinmenize değil hareketlerinize de dikkat etmelisiniz.Eğer önceden o okulda okuduysanız önceki arkadaş ve kankalarınızla bol bol muhabbet edin onlarla hasret giderin.Öğretmenlerinizle de bol bol konuşun.Ama eğer o okula o sene ilk kez geliyorsanız sınıf arkadaşlarınıza soğuk davranmayın.Onlarla konuşun ,kendinizi tanıtın ve yaz tatilinde neler yaptıklarınızı, sevdikleriniz ve sevmedikleriniz şeylerden konuşun bol bol muhabbet edin ve arkadaş olun.Sadece bir-iki kişiyle takılmayın sınıftakilerin hepsiyle konuşun.Öğretmenlerinizle aranızı iyi tutun tembel olmayın bol bol parmak kaldırın onlara küçük ama anlamlı hediyeler verebilirsiniz.(Bu tüyoların bazıları sadece ilk gün için değil.) ;))) :)))
Yukarıdaki kombinlerden daha fazla istiyorsanız yorum atabilirsiniz veya mesaj atabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Okul Tüyoları
Teen FictionKızlar için önemli okul tüyoları verilecektir.