Gun: မန္ေနဂ်ာ .. ပညာရွင္အားလံုးကိူ main အခန္းကို အေရးေပၚေခၚပါ ..
Manger: ဟုတ္ကယ့္ ဆရာ
Gun: မင္းက LBC 1500 line မရရေအာငါဆက္သြယ္ပါ ...
Manger : Sir အားလံုးေရာက္ပါၿပီး
Gun : အားလံုးသိက်အတိုင္း အခု LBC 1500 line ဟာ ကၽႊန္ေတာ္တို႔နယ့္အဆက္သြယ္ပ်က္ေနပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ ခရီးအသက္ကို ကၽႊန္ေတာ္အတတ္ႏိုင္ဆံုး ကယ္ႏိုင္ရန္ႀကိဳစားၾကရမယ္ .. ဒါနဲ႔ဒီထဲမွာ ရာသီဥတုပညာရွင္နဲ႔ .. ID ပညာရွင္တစ္ေယာက္ ဘယ္သူလဲမသိဘူး ..
Title : ကၽြန္ေတာ္ပါခင္ဗ်ာ .. စပ္ဝါဒီခ🙏🏻 Title ပါGun: ဟုတ္ပယ့္ပါ.. ကၽြန္ေတာ္အားကိုးပါတယ္.. ႀကိဳစားၾကရေအာင္ ..
Title: ဟုတ္ကယ့္ပါ... လက္ရွိရာသီဥတုအေျခေနကို .. အရင္ ကၽႊန္ေတာ္ေလံလာလိုက္အုန္းမယ္ ..
Gun : ဟုတ္. က်န္တာသူေတြလဲႀကိဳးစားၾကပါ...ဒီလိုနဲ႔ တစ္ဖက္မွာလည္း
Ae : Mark အင္ဂ်င္၅ႏွင့္၆ ကို ရပ္ထားမယ္ .. အင္ဂ်င္၄လံုးနဲ႔သြားမယ္ .. အရန္ထားရမယ္ ...
Mark : ok Ae .. Ae .. ေနာက္၁၀မီနစ္ေနရင္.. အစိုးဆံုးလမ္းေၾကာင္းကို .. ဝင္ရေတာ့မယ္ .. ပီကိုအေၾကာင္းၾကမွျဖစ္ေတာ့မယ္ ..
Ae : ဟုတ္ၿပီ .. ငါတို႔ေတြ အနည္းငယ္ေစာင္း ဝင္ရမယ္ ... ငါေသခ်ာထိန္းရမယ္ . အင္ဂ်င္ပိုင္း က..
Mark : ငါတာဝန္ထာ း.. မင္းငါကိုယံ္ု႔မဟုတ္လား .. မင္းေသခ်ာထိန္းဖို႔ တာဝန္ယူပါ .. က်န္တာငါတာဝန္ထား ပီဆီငါဆက္လိုက္ေတာ့မယ္ ..Pete : Krup Mark ...
Mark : ပီေနာက္၁၀ မီနစ္ေနရင္ စေတာ့မယ္ မင္းတို႔အသင့္ျပင္ေတာ့ .. ok ေနာ္
Pete : Krup .. Mark ...ပီနဲ႔ဖုန္းခ်ၿပီးေနာက္ခန္းသြားအေျပးသြားၿပီ း ေလယာဥ္ေမာင္မယ္အားလံုးကို .. သတိေပးစကားဒီလိုေျပာလိုက္တယ္
Pete : ကယ္အားလံုး အဆိုးအေျခေနမၾကာခင္ေရာက္ေတာ့မယ္ .. အားလံုးအဓိကမွတ္ထားရမွာက .. ခရီးသည္မ်ားက အၿမဲဦးစားေပးနံပါတ္၁ အၿမဲမေမ့ပါနဲ႔ အတက္ႏိုင္ဆံုးကာကြယ္ရန္... အားလံူးအသင္ျပင္စမယ္.. တင္...
Tin : ငါတိုါအားလံုးေက်ာ္လႊားႏိုင္ရမယ္ .. အားလံုး ကိုယ္ေနရာ ကိုယ္ ယူထားၾက
YOU ARE READING
ေကာင္းကင္ေပၚက အခ်စ္ခရီးလမ္း🛫🛫🛫
عاطفيةAe: မင္းရဲ႕ .. မ်က္ဝန္းနဲ႔ အၾကည့္တစ္ခ်က္မွာ ကိုယ္က်ရႈံးၿပီ Pete: Captain 👨✈️ တယ့္ပုပုေလး . ဟီးဟီး ခ်စ္စရာေလး Tin: ကေလး႐ုပ္ကေလးနဲ႔ .. စားဖိုမူးတယ့္ .. ရီလိုက္ရင္ခ်စ္စရာေလး Can: အမယ္ေလး ေခ်တယ္ဗ်ာ .. ႐ုပ္က ေခ်ာသားဗ်ာ့