✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️Sky (17)✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️

612 79 8
                                    




ဒီလိုနဲ ့ကန္နဲ ့Ae ကိုေဆးရုံကို အျမန္ဆံုးပို ့ၾကတယ္....ပီ့ကေတာ့ဘာမွန္းေတာ့မသိေတာ့ဘူး.....Ae လက္ကေလးကိုကိုင္ျပီး..ငိုျပီး..ေဆးရုံလိုက္လာတယ္....တင္ကေတာ့....ကန္ေလးနာမွာေနျပိး ကန္လက္ကေလးကိုကိုင္ျပီး..စိတ္ကိုထိန္းကာလိုက္လာတယ့္...ဒီလိုနဲ ့...သူတို ့ေဆးရုံေ၇ာက္ၾကတယ္...

ေဆးရုံကဆ၇ာ၀န္ဆ၇ာ၀န္မေတြကႏွစ္ေယာက္စလံုးကို...အေရးေပၚခန္းထဲေခၚသြားတယ္....နွစ္ေယာက္စလံုးအေရးေပၚခန္းထဲ၀င္တာေတာ့..အျပင္မွာ..ပီနဲ ့..တင္က်န္ခဲ့တယ္... ပီကေတာ့...အေရးေပၚအခန္းတခါးကိုၾကည့္လိုက္...ငိုလိုက္..ဆုေတာင္းလိုက္နဲ ့.....နွစ္ေယာက္စလံုးအေျခေနကိုေစာင့္ေန၇တယ္..အယ္လိုနဲ ့ပီက...သတိရလိို ့တင္ကိုလွမ္း

ၾကည့္လိုက္တယ့္အခ်ိန္မွာ...တင္တစ္ေယာက္ေဆးရုံ ေၾကြျပားေပၚမွဒူးေထာင္ျပီး ေခါင္း

ၾကီးငုပ္ျပီးထိုင္ေနတာကို...ပီတစ္ေယာက္ေတြသြားတယ္......ပီတစ္ေယာက္..ထသြားျပီး

Pete:တင္..တင္...တင္....

ေခၚျပီးဆြဲထူလိုက္တယ္...တင္တစ္ေယာက္..က်ိတ္ခံစားေနတာကို..ေတြသြားေတာ့..ပီတစ္ေယာက္...

Pete: တင္..မင္းငိုခ်လိုက္...စိတ္ထဲတအားမတင္ထားနဲ ့...ငိုခ်လိုက္ပါ..မဟုတ္ရင္ မင္းပိုခံစားရမယ္...

ပီလဲငိုျပီး..တင္ကိုေျပာျပီးဆြဲဖက္လိုက္တယ္ အယ္အခ်ိန္တင္က...

Tin:ပီ..Pကန္တို ့အဆင္ေျပမွာပါေနာ္ ..ငါတိုကို..ငါတိုကို....မထားခဲ့......

ေျပာျပီးပီရခြင္ထဲမွာ....တင္ငိုခ်လိုက္တယ္....ပီလဲအတူတူငိုခ်လိုက္တယ္.......

  ဒီလိုနဲ တင္နဲပီ ..ငိုခ်လိုက္ျပီး..စိတ္ျပန္ထိန္းၾကတယ္....ျပီးေတာ့မွ ပီကတင္ကိုဆြဲထူျပီး ထိုင္ခံုမွထိုင္ခိုင္းလိုက္တယ္......ျပီးေတာ့ပီလည္းတင္ေဘးမွာထိုင္လိုက္တယ္..ဒီလိုနဲပဲ ့Ae နဲ ့ကန္ရယ့္ အေျခေနကို စိုးရိမ္စြာ...ေစာင့္ေနပါတယ္....ခဏေနေတာ့ လူတစ္ေယာက္အေျပးအလႊားေရာက္လာတယ္..သူကေခါင္းေဆာင္ ဂန္းျဖစ္ပါသည္..

Gun:တင္နဲ ့ပီ..ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲေျပာၾကပါအုန္း...ငါျဖင့္ၾကားၾကားျခင္း...မယံုနိုင္ဘူးကြာ...ေျပာျပပါအုန္း...

ေကာင္းကင္ေပၚက အခ်စ္ခရီးလမ္း🛫🛫🛫Where stories live. Discover now