AePov:ငါဖုန္းကိုင္ရမလား..မကိုင္ရဘူးလား...ကြာ...အို...ပီရွင္းျပတာကိုနားေထာင္လိုက္မယ္..ဟုတ္တယ္္..ငါပီကိုယံုရမယ္....ဖုန္းကိုင္လိုက္မယ္....Ae:ဟယ္လို...ပီ...
Pete: Ae...ပီေျပာစရာရွိလို ့...ပီေျပာတာကိုနားေထာင္ေပးပါအုန္းေနာ္...
Ae: ေျပာေလပီ..ကိုယ္နားေထာင္ေနတယ္...
Pete: Ae...ပီေလ..
Ae:ပီ..ခဏကိုယ္အခန္းတခါးကိုလာေခါက္ေနလို ့
Pete: Krap....
Ae အခန္းတခါးကိုလာေခါက္ေနတာနဲ ့Ae တစ္ေယာက္ထဖြင့္ေပးလိုက္ယ္....
Staff:ကပတိန္ခင္ဗ်ာ..ေခါင္းေဆာင္က..ေလဆိပ္ကစက္ခန္းထဲမွာ....ေစာင္ေနတယ့္...ခဏေန..သူဆက္သြယ္မွာတယ့္..အေရးၾကီးလို ့့တယ့္...
Ae: အခုလား...ဟုတ္ဟုတ္..ကၽႊန္ေတာ္လိုက္လာခဲ့မယ္....
ဒီလိုနဲ ့...
Ae:ပီကိုယ္..အ၇မ္းအေရးၾကီးလို ့..အလုပ္သြားရအုန္းမယ္....ျပီးမွျပန္ေခၚလိုက္မယ္ေနာ္
Pete:ရပါတယ္..ျပီးရင္ေတာ့ျပန္ေခၚေနာ္..Ae...
Ae: ဟုတ္ပါျပီ...တတ္တာေနာ္....
ဒီလိုနဲ ့Aeတစ္ေယာက္..စက္ခန္းသြားျပီး အလုပ္ေတြလုပ္ေနတယ္....ပီကေတာ့ဖုန္းေလးကိုေမွ်ာ္ေနတယ္...ဒါေပမယ္.ညမိုးခ်ုဳပ္ခဲ့ျပီးဖုန္းကလည္းမလာခဲ့ဘူး...Ae တစ္ေယာက္..အလုပ္ျပီးေတာ့..နာရီာာကည့္လိုက္ေတာ့....ေတာ္ေတာ္မိုးခ်ုပ္ေနျပီ...သူလဲဟိုတယ္အခန္းျပန္လာလိုက္တယ္....အခန္းျပန္ေရာက္ေတာ့...ပီကိုဖုန္းဆက္ရန္..စဥ္စားလိုက္ေတာ့..ဒီမွာေတာင္..မိုးခ်ုပ္ေနျပီဆိုေတာ့...ပီဆီမွာဆိုရင္..မနက္၃း၃၀ေလာက္ေတာင္ရွိေနျပီ....ေနာက္ေန ့ျပန္ေရာက္ေတာ့မွာပဲ..အံေအာ္သြားေအာင္လုပ္လိုက္မယ္..စိတ္ေကာက္ရင္လည္း..အယ့္ၾကမွျပန္ေခ်ာေတာ့မယ္္...Aeတစ္ေယာက္သူစိတ္ကူးနဲ ့သူေပ်ာ္ေနတယ့္အခိုက္မွာ...Ae တစ္ေယာက္မသိလိုက္တာက..ဖုန္္းေလးကိုရင္၀ယ္ပိုက္ျပီး အိမ္နံရံေလးကိုမွီကာ...မအိပ္ပဲခ်စ္ရသူရယ့္ဖုန္းကို...ေမွ်ာ္ေနတယ္ဆိုတာ...ae တစ္ေယာက္မသိလိုက္ဘူး......
ေနာက္ေန ့မနက္မိုးလင္းေတာ့....တင္တစ္ေယာက္အိပ္ရာကနိုးလာေတာ့....နံရံေလးမွာမွီျပီး..ဖုန္းေလးပိက္ကာမ်က္ရည္စီးေၾကာင္းေတြနဲ ့...အိမ္ေနတယ္သူငယ္ခ်င္းပီကိုေတြသြားခဲ့တယ္....
YOU ARE READING
ေကာင္းကင္ေပၚက အခ်စ္ခရီးလမ္း🛫🛫🛫
RomanceAe: မင္းရဲ႕ .. မ်က္ဝန္းနဲ႔ အၾကည့္တစ္ခ်က္မွာ ကိုယ္က်ရႈံးၿပီ Pete: Captain 👨✈️ တယ့္ပုပုေလး . ဟီးဟီး ခ်စ္စရာေလး Tin: ကေလး႐ုပ္ကေလးနဲ႔ .. စားဖိုမူးတယ့္ .. ရီလိုက္ရင္ခ်စ္စရာေလး Can: အမယ္ေလး ေခ်တယ္ဗ်ာ .. ႐ုပ္က ေခ်ာသားဗ်ာ့