Görsel: Yiğit, Devrim sahnesinden kesit
Bizimkilerle kahvaltıyı bitirince sofrayı toplaması için Zehra ablaya yardım ettik. Odaya çıkarken Zehra ablaya annemgili sorucaktım ki masadaki parayı gördüm. Gitmişler.Şaşırmadık.
Hiç bir sabah karşılaşmıyorduk bile gece sadece yemekteyken onları görüyodum. "Baban meşgul bir iş adamı Devrim" diyerek kendimi avutuyorum ama konu anneme gelince bahaneler üretemiyorum doğduğumdan beri böyle, nedenini bilmiyorum ama sevgilerini benden kaçınıyolar off amannnn neyse atlattım bu evreleri alıştım.
Odama girdiğimde sadece Yiğit ordaydı
"Diğerleri nerde?"
"Gittiler ya"
Yuh merdivenden inip kapıyı açıp çıkıp gitmişler ve ben merdivende duruyodum bu kadar mı dalmışım be jhdbjshvj Yatağa Yiğitin yanına oturdum.
"Anlat bakiim neler oluyo o hayatında, Devrim Yiğit dertleşme seansı başlamıştır leydim" yani ağlama vakti diye geçirdim içimden.Konu aşk öf daraldım yine
"Konu Çınar biliyosun.." Çınar sevdiğim çocuktu ve lise hayatımdaki ilk aşkımdı onla bi aralar flört gibiydik tabii değilmişiz salak Devrim öyle sanmış :d 3 yıl boyunca onu sevdim ama artık onu unutmaya çalışıyorum çünkü aşk denen bu saçma şey yüzünden üzülmekten bıktım!1!1
AMA YANİ SÖYLEMEDEN YAPAMIYCAM BU OROSPUCOCU BANA AŞKIMLAR CİCİMLER BİTANEMLER DİYODU YA SEVİYO SANDIM GİTTİM SENİ SEVİYORUM DEDİM SEVME DEDİ ENGEL ATTI SANKİ PEŞİNDE BİN TANE KIZ VAR şey aslında var ama olsun SONRA ENGELİ KALDIRDI HİÇBİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ YAZDI AŞKIMLAR CİCİMLER YİNE, TABİ BEN SEVİYORUM YA KANDIM HEMEN. YİNE AYNI ŞEYLER YAŞANDI ve sevgili yaptı kendine ayhhh sinirlendim
(yazar burada kendi hayatındaki hıyara gönderme yapıyo dhbgjfbnker)
"Çınar..Hmm Devrim 3 yıldır dil döküyorum unutmaya çalış diye artık diyecek bir şey bulamıyorum bile"
"Biliyorummm üzülmüyorum ki artık zaten bak unutucam görücen sadece bu aralar kafam karışıyo içimdeki onu seven parça unutmaktan korkuyor ama ona olan nefretim bunun önüne geçiyo." dün gece ağladığımı söylemedim.
"İşte bu yüzden nefret duygusuna aşığım" acı acı güldük yılın yıkık gülüşü ve gözler dolu :")
"Eee sen anlat noldu o kızla ?" Yiğit yıllardır bir kızı seviyo ama ne kadar yalvarsakta adını bize söylemedi bizde artık saldık.
"Aynı..Başkasını seviyo ama olsun beklerim onu. Yakında unutur kim bilir :d "
"Çok üzülmüyorsun demii şimdi aşk acıları çekip üzülücek zamanlar değil"
"Hayır üzülmüyorum yanında olmak bile mutluluk sebebi :) Yeter bu kadar aşk muhabbeti okul açılıyo napıcaksın seneye de sınav "
"Sktrd şimdi okulu belki gelecekteki yengemizin adını veri-"
"Boşa uğraşıyosun biliyosun bhfvjesbh" pes eder gibi ellerimi havaya kaldırdım gülüştük.
Yiğit ayaklandı okul için alışveriş yapması gerektiğini söyledi
"Görüşürüz "
"Görüşürüz salah" VHFSAJFHJ sevdiğim kişilere sevgimi böyle cümlelerle göstermem normal mi
9798654 Yıldır uzanmıyomuş gibi kendimi yatağa attım telefonumun ışığı deli gibi yanıp sönüyodu. İrem mesaj attı büyük ihtimalle. Wp ye girdim
Kimden: pipİremses<3
07.30 "Günaydın konserve açıcağım <3999"
09.12 "DEVRİMM MESAJA BAKSNANANANAAAA"
09.13 "Eniştene bile böyle romantik günaydın mesajı atmıyorum sen bakmadın bile hığğ trip atıyom bb"
11.05 "ŞAKAKAKAAA nerdesin la oc 4 saattir çevrimdışısın 1 saat daha olursa oraya geliyorum"
İremle 5 saat sınırımız var 5 saat ve daha fazla çevrimdışıysak öldük ya da bişe oldu demektir hgjhfbvgkfj *gece dışında. Hemen cevap yazdım
"Hay biçıs"
"Nerdeydinn la"
"Bizimkiler gelmişti kahvaltı yaptıkk bişe mi oldu ?"
"Heee tamam selam söye onlara Şana ya da söyle Pubg atalım bi gün." "Anneme yine sizin oraya gelmek için konuşma başlattım"
"Eeee?"
"Başarısız :(( Ya Devrim sana sarılmak istiyorum amk kaç yıl olduu"
"Gel sarılalım ve sanaldan tanışıp buluşamayanlar için ağlayalım"
Bi süre İremle konuştuktan sonra okulun açılacağı gerçeğini hatırlayıp ders çalışma saatimin geldiğini görünce matematik çalışmaya başladım.
MATEMATİK ofofoofof ÇILDIRIÇAM matematiğe dair her şeyi unutmuş gibi hissediyorum sanırım 30dkkadır falan kitapla bakışıyoruz. Bugün Ceya (sanal arkadaşım ve sanal ortamda kullandığı isim gerçek adı bilinmiyor dımdımdımm) ile tanışma yıldönümümüzdü aslında biraz saçma ama o böyle şeyleri çok önemsiyo mesaj atmalıyım sanırım.
Devrimyaratan hesabıma giriş yaptım dm kutusu yine eror vermiş 9878979 gruba ekliyim mq. Ceya ya uzunca sevgi dolu mesajımı yazdım ve teker teker Dm leri okumaya başladım. Sergiu ile ortak olan grubumuzdan Sergiu çıkmıştı ve kavga başlamıştı olayla ilgili kendi yorumumu yazıp Sergiu yoksa Devrm ablanız da yok bb yazıp gruptan çıktım. Gözüm diğer mesajda takılı kaldı.
Kimden: Yağızdiyebiriyok
07.40 "Gelecekteki sevgiline görüldü atmaya utanmıyor musun" bu ne öz güven be abaza amca olamayacak kadar salak gibi
12.48"Kimsin krşm sen" sanki mesaj atmamı bekliyomuş gibi anında görüldü oldu
12.48 " Gelecekteki sevgilin dedim ya"
"Onu boşver de, bana da matematik kitabına bakığın gibi baksana"
"He yani anlamsız ve nefretle mi ? Olur bakarım"
"Hayır uzun uzun deme çalışmıştım ya sjbvfdjkfbasd"
"Sapık mısın " Dur lann bu matematik kitabımı falan nası biliyo evde kamera falan mı var anaskm korktum. Kamera varsa havaya bikaç el hareketi çekip dil çıkardım gbjsaevkjfglw
"Matematik kitabımı falan nerden biliyosun ?"
"ne"
"ne ne "
"ne ne ne"
"Off neyse boşversenee gidiyorum ben yazma"
"O iş biraz zor. Maçında başarılar Devrim :)"
Ne maçı mq.Bi saniyee tenis maçım vardı lan bile bunu unutmuşken bu nerden biliyo bunuuu. Odada kamera olduğu düşüncesiyle yine havaya bikaç el hareketi savurdum ve hesaptan çıkış yaptım.
Düşünmeden duramıyorum bu ne yha arkadaşlar sanki kitap ya da dizi karakteriyim ne bu gizemli olaylar. Ay bide sevgilisi olucakmışım gibi konuşuyo egoist sapık.
Kafamdaki düşünceleri kenara itip matematiğe odaklanmaya çalıştım ama o iş biraz zor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------