”Dimineaţă mă trezesc singură în casă. Mă duc la bucătărie şi observ că este un bileţel pe frigider:
”Dragă , noi am plecat o săptămână în Franţa , cu munca. Ti-am lăsat mâncare cât să-ţi ajungă şi 800 de dolari pe masă ! Ai grijă pe ce îi cheltuieşti ! Cu drag , părinţii tăi ! “
In gândul meu spuneam : minunat , acum “-A” şi acel bărbat au ocazia potrivită să mă tachineze.
Got a secr
et. Can you keep it ? Swear this one you’ll save. Better lock it …
Ohh , great ?! Cine îmi trimite mesaj la ora şapte dimineaţa ?
” Scumpa mea Kate a rămas singură acasă ! Păzeşte-ţi spatele , bitch ! Sunt peste tot ! – A “.
Cine dracu e – A ? Si ce naiba vrea de la mine ? Am duşmani din NY , dar cine ?!
Incerc să uit de mesaj , mănânc nişte cereale cu lapte şi mă pun la o serie de filme de dragoste.
- peste 2 ore -
Am dat pe silenţios telefonul . Dintr-o dată bâzâie . Un mesaj de la necunoscut..nu din nou..ce ar mai putea spune şi acum ?
” Sărăcuţa de tine..te uiţi la filme de dragoste şi te abţii din plâns . Te anunţ că dragul tău Harry e în pericol ! Ai timp 2 zile să ajungi la NY. Vizionare plăcută ! - - A “
Când am văzut mesajul , m-am enervat şi am căutat peste tot prin casă o altă cartelă de a mea , poate “-A” doar vrea să bage spaimă în mine , nu cred că Harry e în pericol..poate e o capcană. Am găsit în sfârşit cealaltă cartelă . Poate aşa “-A” nu v-a mai avea numărul meu şi nu v-a mai putea să mă tachineze. Am mintea prea plină de gânduri aşa că adorm pe canapeaua din sufragerie.
- peste 30 de minute -
Bâz ! Bâz ! Bâz ! Din nou , telefonul , “-A” nu poate fi adică mi-am schimbat numărul..
” Crezi că o să scapi de mine aşa de uşor ? Dragă , eu ştiu tot ce faci şi ce ai făcut în trecut ! Te anunţ din nou că Harry e în pericol şi ai timp 2 zile. Kisses , - - A “