Partea 10

34 0 0
                                    

” Deschid geanta şi găsesc aşa : un pieptăn , telefonul , nişte droguri , un cuţit....staaaaai . DROGURI ?! CUŢIT ?! Ce ar face Alison cu drogurile si cu un cuţit ?! Se droghează , poate , dar cu cuţitul ? Nu cred că şi-ar tăia venele sau cev

a de genul...mă gândesc mai bine şi îmi amintesc că doctorul a zis că părinţii mei au fost omorâţi cu un obiect ascuţit .. Alison e A? O să-i fac jocul . O să mă răzbun şi eu .. n-am să-i spun ce am găsit , daar .. nu las treburile aşa . Nu sunt total convinsă că ea e A..dar ştiu că este o echipă . Deci poate fi doar o marionetă în joc . Care să mă înşele .. dar ”capul” cine e ? 

Las întrebările fără răspuns , şi mă gândesc numai la prezent şi la terminarea acestui coşmar . Ce am greşit ? Ce am făcut să merit asta ? Doar n-am omorât pe nimeni..recunosc , am firea mea răutăcioasă , dar nu cred că am rănit pe cineva aşa de tare cu egoul meu . 

Observ că Alison se cam foieşte .. e pe cale să se trezească . Pun totul la loc în geantă şi o aşez cu uşurinţă la locul ei . 

- Am dormit mult ?

- Nu .. chiar nu , oricum drumul este lung aşa că te poţi culca la loc.

- Dacă mă gândesc mai bine , mă duc până la baie

- Ok ..

Pleacă şi aud din geanta ei cum îi bâzâie telefonul..m-aş uita , sunt sigură că e un mesaj .. dar o să-şi dea seama..aşa că o să trag o privire când se va culca la loc. După aud şi soneria telefonului meu . Am primit şi eu un mesaj . SURPRIZĂ . De data asta nu era A .. era Harry , am şi uitat de el . 

" Hei Kate . Mie dor de tine , ştiu tot de plecarea ta .. în Canada .. şi chestii . M-a anunţat Alison printr-un mesaj…şi a zis să nu te mai caut pentru că te-am făcut să suferi prea mult .. Dar te iubesc , Kate şi nu pot să mă opresc din a face asta . O să mă mut şi eu în Canada , nu pot sta departe de tine ! Ce am făcut atunci la cinema , a fost o greşeală ..m-a cam dus valul .. te rog , iartă-mă .. vreau să-ţi fiu alături..nu mă lăsa. "

Mesajul mi-a cam înmuiat inima ce e drept , o să mă mai gândesc .. 

Se întoarce Alison de la baie fără să spună nimic , se uită prin geantă şi butonează telefonul . 

Se uită cu mare atenţie la mesaj , parcă a lovit-o cineva cu tigaia în cap şi stă inconştientă cu ochii fixaţi pe telefon . Ciudat , mi-aş dori s-o dau de gol .. să-I spun că ştiu cine este şi ce face . Dar , oare o fi greşit da

că aş face asta ? .. O s-o întreb , da .. totuşi pentru mine este de necrezut .. o cunosc de prea mult timp ca să pot crede asta .

Eu încă sunt tare afectată de moartea părinţilor mei , foarte afectată.

Aştept să treacă câteva minute , trag aer în piept şi încep :

- Ştiu cine eşti !

- Ce e cu întrebarea asta .. ?

- Ştiu că eşti A !

- Stai , lasă-mă să-ţi explic ..

- Ce e de explicat ? Că mi-ai distrus viaţa ?

- Nu .. deci sunt ameninţată de acest A , tot primesc mesaje şi .. şi.. a zis că mă omoară dacă nu fac ce spune el , ba chiar mi-a şi intrat în casă şi m-a atacat. Te rog , crede-mă .Dar stai , tu ce treabă ai cu A ?!

Nu mai spun nimic , poate ăsta e adevărul .. dar mintea mea spune că sunt numai minciuni , că poate ăsta e planul ei , să ocolească adevărul şi să-mi facă rău ! Poate aşa i-a zis A să facă dacă aflu , sau cine ştie ?! Eu tot cu idea mea rămân , chiar daca e greu de crezut , lumea e rea , şi te poţi aştepta de la orice . 

Se culcă la loc , cu lacrimi în ochi , cauzate din cauza tăcerii mele .. 

Trec câteva minute şi ea deja este într-un somn adânc , nici dacă s-ar prăbuşi avionul , nu s-ar strădui să se scoale . Încep să-i cotrobăiesc iar în geantă până ce i-am găsit telefonul . Mă uit prin mesaje , şi îl deschid pe ultimul primit : 

” Dacă te întreabă , ezită , nu-I spune ! Doar aşa ne putem răzbuna pe ea , pentru tot ce ne-a făcut . Vom continua jocul , şi la sfârşit , ea va fi în mormânt , alături de părinţii ei . Bună treabă cu omorul lor , n-o să-şi dea nimeni seama . Prietenul tău , A. “

Câtă falsitate , cum poate să mintă în halul ăsta ?! Cum a putut să-mi omoare tot ce am avut pe lume ? E clar , a înebunit , trebuie să scap de ea , imediat . Dar ca dovadă..am poşeta şi telefonul , poate aşa aflu şi cine este A .. poate aşa , scap ! Apăs butonul de urgenţe şi apare imediat un domn . Spun povestea mea cam timp de o oră , a fost foarte imrepsionat , şi imediat o imobilizează pe Alison , aterizează avionul , şi e dusă înapoi în New York , ea nici n-a simţit nimic , era cuprinsă acolo în somnul ei . Nu va fi dusă la poliţie , ci la un ospiciu , acolo unde stau nebunii , sper ca acolo să se simtă mai bine , şi poate .. îi mai vine mintea la loc , şi realizează că ce a făcut e total greşit .. Eu mă duc , desigur , cu maşina de poliţie , mai aveam nevoie de Canada ?! Vroiam s-o ştiu pe Alison închisă , aşa A nu va mai putea să-şi facă jocul , fără ea , nu va mai putea face nimic . Totul s-a întâmplat aşa repede .. parcă eram într-un film horror cu sfârşit fericit . M-am dus în casa din New York . Acolo , poate mă voi mai linişti de la cele întâmplate .. Apăs pe clanţă şi deschid uşa . Înăuntru , era curat , totul la locul lui , nimic neatins .. sper că A nu mai are cheia casei , deci clar , îmi amintesc de faza acea.. cu răpirea lui Harry . Cam după 5 minute de gândire , mi-a venit ideea ! Părinţii mei mai aveau un apartament , cam prin centru . Perfect , am şi cheile în geantă . Nu se poate mai bine de atât , maşina e tot aici . 

Ies din casă şi dau peste .. “

A is everywhereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum