3

23 3 1
                                    

მშვიდად ეძინა,მე კი მძინარეს დავყურებდი. საწოლიდან ფრთხილად ავდექი   საბანი დავაფარე და ჩემს ოთახში გავედი. ტანსაცმელი გავიხადე,სარკეში ჩემს სხეულს ვათვალიერებდი და მარცხენა ხელზე  ხაზებს მოვავლე თვალი,დიდხანს ვიდექი ასე და ვფიქრობდი.
საღამურები ჩავიცვი მაჯაზე ხელი მოვიჭირე  და  საწოლში ჩავწექი, დაძინება ვცადე მაგრამ ამაოდ. არაფერი გამომივიდა. ამიტომ  ყურსასმენები ავიღე და სიმღერების მოსმენა დავიწყე. დროდა დრო იშინზე ვფიქრობდი. რა მოხდა მის ცხოვრებში? რამ განაპირობა იმ ადამიანის წასვლა ვინც ასე უყვარდა

''სუიციდი-თვითმკვლელობის დეფინიცია საკმაოდ პრიმიტიულია და ამავე დროს ბევრის მომცველი, ის შემდეგში მდგომარეობს – ნებაყოფლობით საკუთარ სიცხოცხლეზე ხელის აღება. ეს არის ქმედება, რომელიც თავის მხრივ არის კარგად მოფიქრებული და გააზრებული.''

''ადამიანი რომელიც ჩადის სუიციდს ან სუიციდურ ქმედებას არის კარგად მოტივირებული, მას ამოძრავებს კონკრეტული მიზანი, რომ თავის მოკვლის განზრახვა მოიყვანოს სისრულეში. ის რაც ბევრისთვის სიცოცხლის მთავარი მიზეზია, სუიციდიანტებისათვის შეიძლება პირიქით, სიკვდილის ძალიან კარგი მოტივი იყოს.''

ვუყურებ ჩემ ტელეფონში მყოფ ჩანაწერს და ვიხსენებ წარსულს, გავიხსენე ჩემი ყველა  მომენტი, ცოტა არ იყოს მოსვენება დავკარგე ადმიტომ ფეხზე ავდექი  და აივანზე გავედი. ვუყურებდი მთვარეს ვარსკვლავებს რომლებიც  შუა ღმით ქუჩაში მოსიარულე ხალხს გზას უნათებდა . როგორ ციმციმებდნენ ვარსკვლავები, ლამაზი სანახავია დიდ ნაცრისფერ მთვარესთან ერთად ამდენი მოციმციმე პატარა წერტილების ნახვა , ყოველთვის მიყვარდა  ღამით მათთვის ყურება. თითქოს ისინი ჩემს ფიქრებს უსმენდან და შორიდან მამხნევებდნენ.

 დილით სამზარეულოში ჩავედი, სადილი მოვამზადე და ყავით ხელში ფანჯრის რაფაზე ჩამოვჯექი.ვუყურებდი  გარეთ როგორ  წვიმდა. ბევრი დარბოდა ქოლგებით და ზოგს თავისი  ჩანთაც გამოუყენებია წვიმისგან თავის დასაღწევად, ზოგიც შენობებს შეეფარნენ. წვიმს მაგრამ ქალაქი მაინც აქტიურია , წვიმაში სიარული უფრო სასიამოვნოა მგონი ვიდრე ჩვეულებრივ ამინდში. კაეები ჩაის/ყავის სახლები ყოველთვის სავსეა წვიმაში რადგან ყველას უყვარს ასეთ ამინდში ცხელი ჩაის, ყავის , კაკაოს ან ცხელი შოკოლადის დალევა.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 30, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Once for the first timeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora