Merhaba ben Eun ve kimsenin bilmediği sırlara sahibim şu anada 11.Sınıfa gidiyorum ve arkadaşlarım oldukça çok olmasına rağmen hiç birine kendimden bahsetmem biri hariç Lisa benim sırdaşımdır ve cidden söylenenleri kimseye söylemez Ayrıca kimsenin bilmediği en yakın dostumdur . Haa bu arda burada sadece insanlar değil cadılar kurtlar büyücüler ve vampirler de var mesela benim en yakın arkadaşım gibi gözüken ama aslında olmayan arkadaşım jennie bir vampirdir , lisa kurttur , rose büyücü , jisoo ise cadıdır. . Jisoo yu kimse çok sevmez kimse bilmiyor ama ben hissediyorum ki jisoo kim taehyung u seviyor . Kim taehyung derslerinde çok başarılı bir kurt ve bir o kadar da yakışıklıdır kendisi . Ama o Jennie seviyor.
Aslında çok takmam ama taehyung un her teneffüs gelip bana jennie ile ilgili soru sorması son zamanlarda sinirimi bozuyor. Ha bir de sırrım kimse ye söylemeyin ama ben aslında bir Prensesim kimse beni bilmiyor çünkü hep maske takarım ve bu bir tek maskeyle alakalı değil şu ana kadar ailem ve lisa hariç kimse benim prenses olduğumu bilmiyor birde askerler ve hizmetliler . Okuldakiler benim ne olduğumu ve ailemin olup olmadığı konusunda meraklılar ama ben tabii ki bir şey söylemiyorum. Lisa daha benim güçlerimi görmedi bir kez saraya geldi ve prenses olduğumu sözlü yoldan biliyor. Kimseye söylememe nedenim son Karma olmamdan kaynaklı. Karma şu demek ben hem vampir hem kurt hem büyücü hem insan hem cadı hem de çok eskiden tükendiği düşünülen bilgin türlerinin birleştirilmiş haliyim. Bu öğrenilirse düşmanlar ortaya çıkar bende bu nedenden saklıyorum babam sen istediğin zaman söyleme hakkına sahipsin der çünkü kendimi artık koruyabileceğimi düşünüyor sanırım .