4

188 20 3
                                    

Turnuvalar bitmişti ve 5 turnuvanın 4 e katılmış ve 3 ünü kazanmıştım. Ama bu gün nedense içimde bir korku vardı oysaki normal bir gündü .

Öğlene doğru hava karardı bir anda bilginlikten gelen hislerimle iblislerin geldiğini anladım ama çok geçti uyuduğum için geç farkettmiştim. Herkes korku ile okulun bahçesi ine çıkarken ben sınıfın köşesinde cenin pozisyonunda oturmuş dışarda olanları gözlerim kapalı hem duyuyor hem de görüyordum . İblislerin başı olanlardan Porm bağırıyordu.

(Porm u "P" diye kısaltıcam Eun u da "E" diye)

P: Prenses ÇIKKkk!!! Ortaya!

Öğrencilerdenbiri: Prenses bu okuldamı kesin popüler olanlardandır kim bilir belki de Okmin dir.

P: Çık yoksa çıkmadığın her 10 saniyede birini fırlatırım!

Kormuştum ama çıkamazdım çıkarsam daha çok bele olabilirlerdi ve o zaman tek bir kaç kişi fırlatmayı bırak bütün okul ölebilirdi.

Bir anada Porm eline ilk geçen öğrenciyi var gücü ile metrelerce uzaklara fırlatı çocuk okulun bakçesinin geniş avlusunun son bulup ormanımsı kısmın başladı yere kadar savrulup bir ağaca çarparak vurdu . Canı yandığı beliydi .

Okmin: Benim prenses sonuçta bu okulda benden güzel ve güçlü kız yok nede olsa m- yani ne melezi kurt vamiremi kaldım ben . Karmayım ben .

P: Yalancı! Sen Prenses değilsin Prenses okulun içinde hissediyorum.

Ardından jennie vampire dönüştü ve dönüştüğü gibi fırlatıldı o anda ağlamaya başladım.
Ardından beni bitiren olay gerçekleşti taehyung yeter giye bağırdı kurt formuna girip İblis'in üstüne atladı atladığı gibi okul kapısına savruldu ne . Bende ne ara geldiğimi bilmediğim okul kapısından dışarıya bakıyordum. Taehyung un yanına gidip hemen onu kaldırdım ve iyi misin dedim evet anlamında başını sallayınca İblis'e döndüm.

P: Ooo! Prenses hazretleri teşrif etiler sonunda.

Herkes bana bir anda döndü o sırada herkesin azında tek bir kelime vardı NE! İdi oda .

Porm a yürümeye başladım fakat her adımımda istemsiz bir şekilde değişiyordum.

(Taehyung un azından)

Eun bir andan ona yürüyüp bir yandanda o çok merak etiğim ama yok olduğunu sandığımız türe yani karmaya dönüşüyordu.
Her bir adımında saç uçları beyazlıyor gözleri beyaz bir renk alıyor ardından tırnakları uzuyor dişleri de uzuyor vücudu ve özellikle eleri kemikleşiyor . Ten rengi biraz daha beyaz oluyor bir anda konuşması işe sesinin bir ton daha kalınlaştığı açığa çıkıyor. Şu anda bunu herkes hem hayranlık hem şaşkınlık hem de korku ile izliyor. Hayranlığımız ilk defa bu kadar kusursuz,güçlü bir şey ve bir karma gördüğümüz için olsa gerek , şaşkınlığımız ise o dilere destan Karma Prenses in Eun çıktığı için olsa gerek, korkumuz ise bunca yıldır bu kadar güçlü bir varlığa yaptıklarımız için olsa gerek . Şahsen ben sonuncudan korkmuyorum çünkü kendisi hem kankam hem de daha itiraf edemediğim yeni ve sonsuz aşkım.
Etrafı inceledim çabukça ve birşey gözümden kaçmadı Eun un tayfası olan bu 4 kız hiç şaşırmamış ve Eun a gururla bakıyorlardı o an anlamıştım onların bildiklerini.

E: Lanet olası ucubee!! Sen nasıl olurda benim okul arkadaşlarıma ya da dostlarıma , sevdiklerime zarar VERİRSİNN!! Açıkla!

P: Seni görmeye geldik. Misafir böylemi karşılanır. Aaaaaaa hiç yakıştıramadım.

E: Senin misafirliğini alır içine cellat sokarım anladınmı!?

Bir anda Eun İblis'in o gazımsı vücunda nasıl olduysa boyununu tutmuş sıkıyordu .

Aaa doğru ya prenses olduğu için bu tür varlıklarım biz canını yakamayız ama o yakabilir çünkü onların sahibi o ama o Cellat adlı piç kurusu kulanıyor onları.

(Yazardan)
Bir anada Eun un etrafında ışık parlamaya başarası Eun o an gözleriniz kapayın dedi ama ibisler bunu anlayınca çok geçti bir anda karma ışık süzmesi gibi olup bütün iblislerin içinden geçti ve yeniden eski yerine geçip vücut aldı bu sırada iblisler yok olmuştu. Diyenleri ise ışığın kuvvetine dayanmaya çalışıyorlardı .
Aniden hava aydınlanıp o güçlü ışık kayboldu . Herkes gözünü açtı herkes iyiydi o ışık süzmesi yaralıları iyileştirmişti ama Eun öyle değildi.

Eun elerini yere dayamış sadece bakıyordu . Ama onda ters giden birşey vardı kızlar ve tae hemen yanına gittiler onların ardından namjoon, jimin, jhope,jin,suga,junkook gitti lisa hemen yere oturup Eun u kucağına çekti Eun çok güçsüz ve hareket etmiyordu formundan çıkmıştı gözleri hafif açıktı sanki kapanmaya direnirmişçesineidi. Lisa hemen olayı anlayıp Eun üstünü yokladı tam tahmin etiği gibiydi karnından siyah kan geliyordu . Porm ona kara kazığı saplamıştı . Bir süre sonra Eun direnemedi gözleri kapandı ve tüm ağırlığını en yakın arkadaşına bıraktı .

Evet şimdi sizden minicik bir ricam olucak biliyorum çok saçma ama sınır koymak istiyorum

3 oy
1 yorum

Yorum çok önemli değil ama yaparsanız sevinir ve cevap veririm . Lütfen okuyan herkes o güzel parmakları yıldıza dokundursun ve garip yazarınıza yardımcı olun .Ben genelde birkaç söz görüyor ya da uyduruyorum bunları bazen aklıma geldikçe bölüm sonlarına yazıcam.

Şuraya bir söz yazayım
Sen dünyada gördüğüm en aptal insansın çünkü senden başkasını göremeyecek kadar acizim ve sende benden başka herkesi görecek kadar aptal

Bilkoaza

Karma Prenses { KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin