Bilgilendirme

224 15 6
                                    

Vampir=Vampirler kan emen canlılardır . Vampir formundayken kemikleri daha belirgin hale gelir ve kocaman dişleri belirir gözleri kırmızı olur. Tenleri buz gibidir . Çok hızlılardır.

Kurt=Kurtlar genelde et türü besin tüketirler.Kurt formundayken normal bildiğimiz kurtlar gibi değilde onların daha büyük gibidir ve gözleri mavi- lacivert arası bir renktedir. Tenleri oldukça sıcaktır. Ne kadar vampirler kadar olmasada formlarındayken onlarda bir hayli hızlıdır.

Büyücü=Büyücüler normal besinler tüketirler. Büyücü form değiştirmez fakat gözleri değişir ve gözleri mor veya pembe renk alır . Renkler ne tür büyücü olduğuna göre değişir. Pembe:kalkan büyüleri kulananların rengidir. Mor: atak büyüleri kulananların rengidir. Tenleri normal ısıdadır fakat büyü yaparken damarları siyahlaşır.

Bilgin=Bilginler normal besinler tüketirler. Bilgin her şey hakkında bilgiye sahiptirler geleceğe yönelik hisleri çok kuvvetlidir , tecrübeli ve diyer ırklara göre zekidirler fakat diyer ırklara göre daha korumasızdırlar.Tenleri normal ısıdadır. Ayrıca bilginler insanların daha zeki ,daha uzun ömürlü ve bilgili haleridir.

Cadı=Cadılar da normal beslenirler . Cadı büyü yapmaz o formuna geçtiğinde bir alev topuna döner yani ateştir onların gücü ve istedikleri gibi teleportlanabilirler, uzun tırnaklara sahiptirler , gözleri siyah renktir. Tenleri normal ısıdadır fakat formlarında iken oldukça beyaz bir renk alırlar .

İnsan= İnsanlar bileğiniz gibidir ama büyücüler ve bilginler hariç geriye kalan varlıkları uzak tutan bir kolyeye sahip olabilirler. Bu kolyenin adı " Tılsımlı kolye" dir.

Karma=Karmalar normal beslenir. Karma bütün varlıklardan güçlüdür ve  en büyük düşmanı iblislerdir . Bir karma formuna geçerse gözleri beyaz renk alır ve çok ama çok güçlenir kemikleri belirginleşir , tırnakları uzar , dişleri kurt ve vampir dişi arası bir şeye döner, ten rengi çok olmasada daha beyaz bir renk alır , saç uçları beyazlaşır . Teni sıcak - soğuk arasında döner ve ona dokunanlar yanıyor mu ,üşüyor mu  kararsız kalırlar genelde.Tılsımlı kolye asla etkilemez ve iblisler den kormaz ama onu yenebilecek tek canlı cellattır .

İblis=İblisler beslenmezler . Havada vücutumsu dolaşan kara ruhlardır. Karmaları sevmezler çünkü cellatı yani efendilerini yenbilme ihtimali vardır . Güçleri kabuslar ve kötü hava şartları yaratabilirler .Karanlık severler.

Cellat= Cellat iblisleri yönetir ve yüzü olmayan simsiyah bir vücuttur.  Bir Karma onu veya o bir karmayı öldürebilir . Dünya da olduğu sürece asla güneş görünmez ve ölmediği sürece gözükmeyecektir. Bu nedenden varlıklar dan iblis hariç hepsi ondan nefret eder . Çok güçlüdür ve kolayca yaralanmaz onu ancak karma yarlar .

Karmanın Gözü

Karmanın Gözü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Karma Prenses { KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin