Evett bu gün 1.turnuva var bu turnuva vampirler için anlatıyorum; labirent gibi biryerde bazı bölümlere kan koyuluyor fakat bu kanların bazıları zehirli bazıları sahte bazıları ise hayvan kanı ve en merkezde ayrıca sadece bir tane bulunan insan kanı insan kanını ilk bulan kazanır diyer kanların amacı kafa karıştırmak . Heycanlıyım ama çok değil .
Jisoo bana sakin olmamı söyledi o da yarışmada fakat benim kazanacağıma inanıyor . Çok şey değişti derken değişen en büyük şeylerden bir de jennie , jisoo, Lisa, rose nin çoookkk yakın arkadaş olmamızdır ve bu sayede onların benim gerçekte kim olduğumu öğrenmesi değişikliği . Jennie de bir vampir olduğu için bizim tayfadan tek rakibim jennie.Herkes yerini aldı taehyung da var . En güçlü görünen tabi benden sonra vampir olarak momo dur .
Sunucu= Evet öğrencilerimiz veya sevgili seyircilerimiz" magic üniversitesi sihirli ateş turnuvalarına "hoş geldiniz. Şimdi labirent oyunumuzu herkes bilir anlatmıyor. Şimdi 1 dediğimde başlayın yarışmacılar
3333-2222-11111111 BAŞLAAaa!!!Herkes formunu değiştirdi heryerden vampir kurt cadı büyücü kokuları vardı . Ben formuma geçemiyor. :( haksızlık bu . Ama koku çok net gözlerim kapanıyor ve ayaklarım benden bağımsız bir şekilde gidiyor . Gözlerimi açamıyorum ama koku yoğunlaşıyor . Gözlerimi sonun da araldım merkez olduğu açıkça belli hemen kana parmağımı daldırdım ve ağızıma götürdüm insan kanıydı hemen butona bastım . Heryer çok parlakatı alkışlar vardı ıslıklar da alkışlara ara fon katıyordu .
Sunucu= Bu inanılmaz bilinmeyen kazandı bu maçı . Daha 1 dk bile tam dolmamıştı .
Bilinmeyen ne demeyin okuldakiler bana lakap taktı hoşuma gidiyor mu ? Hayır ama alıştım .
Bir an da 8 tane kol beni sardı kokuları ve hisslerinden onların bizim kızlar olduğunu anladım . Kendileri kazanmasa bile mıtlulardı. Düşüncelerinden de bu bariz beliydi . Bende onlar gibi arkadaşlarım olduğu için gurur duyuyorum.
Bütün yarışmacılar geldi ve gözüm taehyung a kaydı bana bakıyordu ama bakışları anlamlıydı sanki hayranlık ve şaşkınlık karışımıydı büyük ihtimal ile benim gibi birisinden beklemiyordu ve bu kadar hızlı olmasında ek olmuştu. Yavaşça sanki etrafa bakarken onu görmüş ama şimdi kızlarla konuşmama devam ediyormuş gibi yaptım. Hadi bakalım bu 5 turnuvanın 1 ini aldım hadi hayırlısı.