Emma

14 0 0
                                    

Szívesebben mentem volna moziba, de Tomika azt mondta felejtsem el. „Hány éves vagy? Tizenhat? Elviszed vacsorázni, aztán felhívod magadhoz. Egyébként is nyert ügyed van. Már a buliban könyörgött a szemével, hogy dugd meg." Persze ő könnyen beszél. Akkor is dumál, ha nem kérdezik. Nálam ez épp fordítva van.

- Nem beszélsz sokat - mosolyog rám Emma.

Befeszülök. A szívem meg ki akar mászni a mellkasomból. Mégis mit mondjak? Mire kíváncsi? A kedvenc színemre? Van-e testvérem? Milyen gyerekkorom volt? Most beszélek vele másodszor. Ráadásul, amikor megismertem részeg voltam.

- Ezért akartam moziba menni - bukik ki belőlem, de azonnal meg is bánom.

Viszont Emma megelőzi a mentegetőzésem:

- Ne haragudj! Nem faggatni akarlak. Csak kíváncsi vagyok rád - mondja pici mosollyal a száján, közben a haját a füle mögé simítja.

Szívesen megkérném, hogy csinálja újra. Ahogy lesütötte a szemeit, és az a szégyellős mosoly. A szívem újra kalimpál. Közben a másik oldalt is hátrasimítja a haját és összefogja. Egy-két rakoncátlan tincs kimarad a fülénél. Dús, szőke haja van. Az a fajta, amire ha ránézel, azonnal bele akarsz markolni. Érdekes, sosem szerettem a szőkéket. Mindig a sötétek voltak a zsánereim, feltéve ha van olyan, hogy zsáner. De például a török sorozatokból a színésznők eléggé bejönnek. Ők meg elég hasonlóan néznek ki. Tomika pár hete kérdezte is kik azok a nők, akiket bekövettem instán. Én meg mondtam neki, hogy ne csekolgassa mit csinálok a közösségi oldalakon. Persze kiröhögött. „Ember! Azt mindenki látja", mondta. Igaza, volt, csak épp kellemetlenül éreztem magam, hogy így a szemembe mondja.

- Semmi baj! - válaszolom - egyébként tök jó a hajad. Szeretem, az ilyen laza hajakat. Kicsit ilyen kócos hatása van - mutogatok idétlenül.

Talán azt hiszi, csak be akarok vágódni, de tényleg nagyon szexi.

- Köszi!

Aztán a vacsora végéhez érve közeledik a nagy kérdés is:

- Nincs kedved feljönni hozzám? - nyögöm ki, amint kilépünk az étteremből. Túl vagyok rajta. Most már nem rajtam múlik.

- De, nagyon szívesen! - Semmi hezitálás. Tomika, büszke lehetsz rám!

A biztonság kedvéért rendet raktam otthon. Emma meg is jegyzi.

- Nem szeretem a felfordulást - válaszolom. Szeretni tényleg nem szeretem. Rendet viszont nem tudok tartani.

Megkérdezem kér-e valamit inni. Valami alkoholmenteset, ha van itthon, válaszolja. Az jó, mert én sem akarok már inni. Az alkohol tompít szex közben. Az meg már szinte biztosnak tűnik. Bár nagyapám szerint csak a halál biztos és az ideje bizonytalan. Vagy az órája? Na, majd megguglizom.

Leülök Emma mellé a kanapéra. Közelebb húzódik. A combomra teszi a kezét és a szemembe néz. Az ajkai csillognak a nedvességtől. Némán nézünk egymás szemébe. A tenyerem ösztönösen felsiklik a nyakán egészen míg belemarkolhatok a hajába. Halkan felnyög és hátrahajtja a fejét. Végigcsókolom a nyakát. A bőre puha és selymes, olyan édes illattal, amivel nem tudok betelni. Megfogja a kezem és átmegyünk a hálószobába. Hagyom, hogy irányítson. Tetszik neki. Nekem is. Szeretkezünk. Azt mondja rég dugott ilyen jót. Ez csak egy „dugás" lett volna? Tomika arca jelenik meg előttem és hisztis picsának nevez. Talán jogosan.

- Ja. Én is - válaszolom végül.

Emma oldalra fordul és megpillantja a Takarókat. Az éjjeli szekrényen felejtettem. Ez azért probléma, mert a Takarók egy képregény. Még szerencse, hogy már túl vagyunk a szexen.

- Ezt olvasod? - kérdezi.

- Igen - felesleges hazudnom. Egyedül élek, ugyan kié lenne?

Megkérdezi miről szó. Most könnyen jönnek a szavak. Annyira elragadtatom magam, hogy bele is lapozok.

- Látod? Tudsz te beszélni - mosolyog rám.

Feláll az ágyból és felöltözik.

- Nem alszol itt? - Kérdezem.

- Holnap korán kelek - válaszolja.

Csalódott vagyok. Tudom, Tomika azt mondaná, ne legyek már idióta. Szexeltem egy tök jó csajjal, aztán még a képregényre is kíváncsi volt, amit olvasok. Épp ezért baromi nehéz kiengednem az ajtón.

- Majd hívlak! - fordul vissza.

Nem hangzik túl jól, de azért mosolygok.

- Oké - válaszolom, és megvárom, hogy leérjen a lépcsőn. Csak ezután csukom be az ajtót.

Visszafekszem az ágyba. Emma édes parfümjének illata még sokáig nem hagyelaludni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tomika meg ÉnWhere stories live. Discover now