Takže ano, tohle jsem já. Jmenuji se Katherine a je mi šestnáct let. Bydlím v malém městečku ,Mill Valley v Kalifornii, a žiju s mamkou. Moji mamku mám ráda a víte proč? Protože je to jediná osoba, kterou mám a dělá mě šťastnou. Asi se ptáte, „a co táta?". Můj táta zemřel před 5 lety na rakovinu ale vím, že tam nahoře se má dobře, ale zpět ke mně.
***
Jsem na střední škole celkem dost obyčejná a nezajímavá holka. Občas mě to štve, protože mě všichni přehlížejí, a taky bych chtěla být „pěkná a zajímavá", ale mamka mě už od malička učila, že nádherná jsem, a že každý kdo na planetě žije je něčím pěkný. Mám svého nejlepšího kamaráda, který se jmenuje Ethan. Je to člověk, kterého znám od malička a vždycky jsme si strašně rozuměli. Možná se ptáte, jestli jsem se do něho někdy zamilovala, ano. V deváté třídě jsme spolu chodili půl roku, ale nakonec jsme se dohodli na tom, že nejlepší kamarádi z nás budou vždycky, a že jako kamarádi radši zůstaneme. Abych řekla pravdu, s Ethanem trávím snad nejvíce svého volného času. Ve škole mám taky moje 3 oblíbené kamarádky; hubená, blonďatá, usměvavá holka, se jmenuje Lisa. Bruneta, dlouhé vlasy a modré oči, to je Nicola a poslední nejmenší, také bruneta, a nejvíc nejretardovanější je Melissa. Jsem ráda, že takové holky jsem zrovna na střední škole mohla poznat. Jsou to totiž strašné zlatíčka a vždycky mi ze vším pomohli.
No a jaká vlastně jsem já? Podle mých kamarádek jsem snad nejhodnější člověk na škole. Ráda někomu pomáhám, snažím se být milá, spravedlivá a taky ochotná k lidem. Nevím co bych o sobě víc řekla. Já si totiž myslím, že na mě ani není nic extra zajímavého. Možná proto nezapadám mezi „slavnější lidi" jako tady na škole.
~~~
Srdečně zdravím všechny u mé první části knížky. Doufám, že vás knížka bude bavit. Tahle část je spíš zaměřená na základní informace ohledně knížky. Doufám, že se vám Katherine jako postava bude líbit❤️ zatím<3
ČTEŠ
He falls in love with me?.. (CZ)
Romance„a najednou, když jsem otevřela oči jsem spatřila něco, co ve mně ještě dlouho zůstalo. On, ano on."