Tak a je to tady, poslední den před víkendem. Ráno probíhalo jako vždycky, žádná novinka. Vzala jsem si batoh a vyšla z baráku, kde jsem zahlédla Nicholase, který si mě ale nevšiml a tak jsem radši dělala, že ho nevidím a šla jsem do školy.
U školy jsem potkala Ethna a rovnou s ním šla do školy, kde jsme se potom rozdělili a šli každý do jiné třídy. Škola ubíhala jak voda, teda až na čtvrtou hodinu, když jsem zrovna šla do třídy biologie. Procházela jsem chodbou a z ničeho nic jsem náhodou uviděla Nicholase, který byl opřený o skříňky a povídal si a dokonce se smál s Chloe. Zakoukala jsem se na ně natolik, že jsem omylem vrazila do kluka, který mi celkem dobře ujasnil ať příště hledím na cestu a já se jen omluvila. Nakonec ještě než jsem zašla do třídy, kde jsem zrovna měla hodinu jsem se na ně koukla ještě jednou, jenže to jsem nečekala, že mě Nicholas přistihne, že se na ně koukám a následně se usmál, ale já mu úsměv neopětovala a hned jsem zalezla do třídy na svoje místo.
Celou hodinu mi hlavou letěly myšlenky, kterých jsem se nemohla zbavit. Co když si jenom moc myslím, že by mě mohl chtít? Co když si ze mě dělá jenom srandu? Co když se chová mile, ale popravdě se mnou nechce mít nic společného? Co když nejsem jeho typ? A přesně takové otázky typu, co když mi furt kolovali hlavou a nakonec jsem došla k závěru, že mít něco s ním nebo se o to vůbec snažit je velká kravina.
Na obědě jsem už viděla všechny holky pohromadě a tak jsem si šla k nim hned sednout.
Nicole: alee ahoj Katherine, tak co Nicholas? Řekla hodně hlasitě.
Já: pššt, ne tak nahlas. Co by? nic.
Lisa: ale ale, copak se to děje? Já čekala, že se o něho budeš nějak snažit. Ušklíbla se.
Já: takže, aby bylo jasno. Zjistila jsem, že bydlí naproti a taky jsem ho viděla kecat s Chloe.
Když jsem tuhle větu dořekla, koukla jsem se ke stolu, kde seděl Nicholas a Chloe a ostatní slavnější děcka ze střední.
Melissa: ouu
Nicole: to, že bydlí naproti je super, ale jak vidím tak se dal do dobré partičky.
Všechny holky u stolu jsme se otočili směr stůl, kde celá partička seděla.
Lisa: tak s tím asi nic neuděláš no.
Já: pojďme se bavit o něčem jiném, stejnak mě nezajímá. Což popravdě nebyla pravda, ale chtěla jsem, aby taky co nejdřív byla, protože tohle by nikam nikdy nevedlo.
Nakonec jsme si teda přeskočili na jiné téma a po škole společně zašli do kavárny, jelikož škola zítra nebyla a chtěli jsme s holkama nějak strávit společný čas.
Domů jsem došla až kolem sedmé hodiny, s holkami jsme to trochu protáhli, ale užila jsem si to a unavená jsem zalehla do postele a byla ráda, že konečně po celém dni zase ležím.
-------------------------
Ahooj, zdravím vás u další kapitoly!<3 snad se vám bude pokračování líbit a celkově vztah mezi Nicholasem a Katherine, protože každého zajímá, jak se to nakonec všechno vyvine. Zatím<3
ČTEŠ
He falls in love with me?.. (CZ)
Romance„a najednou, když jsem otevřela oči jsem spatřila něco, co ve mně ještě dlouho zůstalo. On, ano on."