“Pɑrfüm sevmem!.. Bɑnɑ göre en güzel koku, sevdiğime sɑrıldıktɑn sonrɑ üstümde kɑlɑn kokudur.” B. Dylɑn
Kızlar, eski bir arkadaş(!) Tan yardım alacaktılar.
Aleyna'dan!
Defne'den Aleyna'nın numarasını almışlardı. Eylül görüşmüş ve rica etmişti. Aleyna da geçmişte onlara yaptığı şeyler için kendini borçlu hissetmiş ve kabul etmişti.
O arada Eylül'de test yapmıştı. '='...Cemre; Eylül!!!
Eylül: ben....
Ali'nin işten çıkma saati gelmiş olmasına rağmen hala yoktu. Eylül bu haberi ona vermekte kararsızdı.
3 Saat Sonra
Kızlar'dan sadece Meral ve Cemre Eylül'de kalmıştı. Birlikte planı konuşmuş ve anlaşmışlardı. Eylül çok stresliydi.Meral; Bak canısı, biz buradayız. Stres yapma bak bebeğe bir şey olacak.
Cemre; Meral sus. Ali gelecek.
Eylül; Ya biz bi doktora mı gitsek?
Meral; Ali'nin geleceği yok zaten belli.
Cemre : Aynen.
3 kız doktora gitmişti. O sırada Ali eve gelmiş ve Eylül'ü bulamayınca korkmuştu.
🏥🏥🏥
Doktor: Eylül Hanım tebrik ederim 3 aylık hamilesiniz..Eylül; 3 ay mı?
Doktor; Yani farkındaysanız eğer karnınız biraz şişkin.
Eylül: Ben hiç fark etmedim ki..
Cemre; Meral, sanki şiş ha?
Meral; Bencede. Songül'e de böyle olmuştu.
Doktor: Eylül Hanım, fark etmeniz önemli değil. Zaten 4. aydan sonra Şişkinlik belirtileri başlar. Yeniden tebrik ederim. Ben size vitamin falan yazıyorum. Biraz bekleyebilir misiniz?
Eylül; Tabii ki.
O sırada Eylül'ün telefonu çaldı.
Eylül; alo?
Ali; Nerdesin Eylül? Bir şey mi oldu sana?
Eylül : Yo yo bana bir şey olmadı Ali. Cemre hastalanmıştı da onu hastaneye getirdik.
Ali; Ben sizi gelip alayım mı?
Eylül; Yo gerek yok. Biz geliriz. Hadi bay bay.
Ali: Ama E-
Arama Sonlandırıldı...
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbine Sürgün
RomanceO gün ki yağmurda ıslandığımız gibi, sırılsıklam aşığım sana ben. Kusurlarını umursamadan sevdim seni ben. Hep böyle kalalım. Yağmurdan sonraki gökkuşağı gibisin. Renkli ve Kusursuz..