Sevmek mutIuIuğumuzun bir başkasının mutIuIuğu içine yerIeştirmek demektir. WiIheim Van Lubreitz
Doktor, Eylül'ün yanına gitmişti. Ve konuşuyordular.
Dr: Eylül Hanım, bugün siz buraya gelmiştiniz. Bir sıkıntınız mı oldu?
Eylül; Arkadaşım Cemre anlatsın size. Ben iyi değilim.
Dr; Peki. O da burada zaten.
Cemre olan biten her şeyi doktora anlatır. Doktor Eylül'ün yanına gelir.
Dr; Bebeğiniz ve siz çok büyük tehlike geçirdiniz Eylül Hanım. erken doğum ya da düşük yapma ihtimaliniz olmuş lütfen gebelik döneminde stresten uzak durun.
Eylül; Ben.. Bebeği aldırmak....
Cemre; Ali geliyor.
Dr; Söylemeyeceğim ona..
Eylül; Evet.. ahh ama....
Dr; Ne oldu Eylül hanım?
Eylül 'Sancı... Acıyoorrr'
Dr: Bu böyle olmayacak ben size bir iğne yapayım.
Fadik ve Ali gelirler.
Ali: Eylül.. İyi misin Sevgilim?
Dr; Beyefendi çıkın lütfen.
Ali: Doktor hanım Karıma ne oldu?
Dr: Baş dönmesi sadece . Üşütmüş.
Ali; Yalan söylediğinizi biliyorum. Siz beni ve Aslı'yı takip ettiniz değil mi?
Cemre; Ya sen ne biçim bi insansın ya?! Kız ölüyordu haberin var mı!!
Ali: Bakın durum öyle değil.
Eylül; Acıyo diyorum! Y-Yar-Yardım ed-edin...
Cemre; EYLÜL!
Ali: Sevgilim iyi misin? Bak yemin ederim sandığın gibi değil. Aslı,Fadik ve ben bi proje üzerine çalışıyoruz. Ailesini kaybeden bir çocuk var. Aslı ve sevgilisi onu evlatlık alacaklarmış. Onu almak için evini düzenliyoruz. Fadik ve ben yardım ediyoruz.
Eylül; *çığlık atar* Yaa acıyoooor!!
Dr; *hemşireye* Özel odaya alalım hastayı. Uzman doktorumuz bakacak..
Ali; Bu üşütme değil! Eşimin neyi var!
Cemre: Eylül iyi olunca sana söyler. Korkma. Gerçekten dediğin gibi mi yani?
Ali; Yemin ederim.
Fadik; Komiserim haklı. Aslı ve sevgilisi ya da kocası her neyse. Evliler. Ama çocukları olmuyor. O yüzden o çocuğu evlatlık alacaklar.
Ali hastane koltuğuna oturup Ağlamaya başlar.
Ali; Ben Eylül'den başka kimseyi sevemem kızlar. Sevemem..
Bu bölüm kısa oldu Görüşüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbine Sürgün
RomanceO gün ki yağmurda ıslandığımız gibi, sırılsıklam aşığım sana ben. Kusurlarını umursamadan sevdim seni ben. Hep böyle kalalım. Yağmurdan sonraki gökkuşağı gibisin. Renkli ve Kusursuz..