İçin ağlasa da kim duyar seni? Kim anlar dışarıdan olup biteni? Leyla’nın yüzünü görenler bilir: Mecnun’un kalbine batan dikeni.
-anonim
Nikah masasındaki Göktürk çifti, birbirine bakıyordu. Eylül, artık evliydi. Fakat, ya bir şey olurda Ali yine onu terk etmek zorunda kalırsa ne yapacaktı? Nikah bitmiş kızlar gelin odasında oturmuşlardı.
Songül lafa atladı.
Songül 'Eylül çok güzel olmuşsun kardeşim..'
Eylül gülümsedi.
Eylül 'Saol kardeşimm'
Cemre 'Eee Eylül... Artık gitme vaktin geldi...'
Kader 'Yaaa amaaa'
Ali, içeri gelmişti kapıyı tıklatarak.
Ağlayan Kader, herkesin gülmesine sebep olmuştu.
O arada Songül Ali'ye bir şeyler demişti.Songül 'Ali oğlum bana bak! Bu kızı üzersen anasını satayım yeminle seni Döverim!'
Cemre gülmeye başlamıştı.
Ali 'Tamam Songül, merak etme. SEVGILI EŞIM'i üzmem.'
Eylül gülerek Ali'ye baktı. Ali ise Eylül'ün elini tuttu ve kızlara 'Görüşüz' dedi.
Kader ağlayarak 'Görüşüz' Dedi.
Songül Kader'in omzunu cimciklemişti. Meral bay bay Eylüüğl diye bağırınca herkes ona baktı. Ali ve Eylül artık evlerindeydiler.Ali 'Ee Eylül Hanım. Benim eşim olmak nasıl bir duygu? Anlat bakalım.'
Eylül 'Çok güzel.'
Ali 'Sadece bu kadar mı? '
Eylül güldü. 'Odaya gitmem gerek üstümü değiştireceğim.' Dedi.
Ali tamam dedi ve koltuğa oturdu.
Kendi kendine konuşmaya başladı.'Çok güzelmişmiş. Ya hu bu kadar yakışıklı,kaslı, mükemmel bir kocası var ve sadece çok güzel diyor ya. Deliriyorum yaaa!!!'
Eylül içeri geçtiğinde kendini karşıdaki koltuğa attı.
Eylül 'Her yerim ağrımış ya.'
Ali 'Ağrır. Neyse yemek yiyelim mi? Ben açım. Üstümü değişip geliyorum.'
Eylül 'Tamam. Ne yapayım sana?'
Ali 'Bilmem... Omlet nasıl?'
Eylül 'Gece gece omlet mi yiyeceksin Ali?'
Ali 'Hm o da var. Ne bileyim ya ... Fadik olsaydı bir sürü şey yapmıştı.'
Eylül'ün yüzündeki gülümseme bir anda silindi. "FADİK Olsaydı bir sürü şey yapmıştı"...
Eylül istifini bozmadan konuştu.'O zaman Fadik'ini ara gelsin ve yapsın. Yapmıyorum ben sana bir şey.'
Ali 'Kıskandın mı sen?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbine Sürgün
RomanceO gün ki yağmurda ıslandığımız gibi, sırılsıklam aşığım sana ben. Kusurlarını umursamadan sevdim seni ben. Hep böyle kalalım. Yağmurdan sonraki gökkuşağı gibisin. Renkli ve Kusursuz..