Bahor zaginął!!!!!!! Na początku myślałam, że Tom jr. został porwany przez dziewczynę z gangu bo chcę alimenty na gówniarza, ale później zoriętowałam się, że laska została zabita przez Toma bo myślał, że to Taylor którą ma zabić od kilku rozdziałów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szczerze to i dobrze, że ten mały hujek zaginął bo nie jestem dobrą matką i chcę aby moje dzieci były tylko moje i Toma bo byłoby trudno o podział majątku w testamencie. Dlatego dobrze, że hujek zaginął. Będzie miał lepszą rodzinę.
No i poza tym Tom wcale nie jest w ciąży tylko kiedy pisałam ostatni rozdział byłam trochę pijana. No i Harry Styles nie miał romamsu z Tomem tylko po prostu palili zioło koło Tesco 😅😅😅😅😅😅😅😅. Czyli wszystko jest w normie. Ben jak zawsze myśli, że przez naszą radkę i to, że jest sexi ma u mnie szansę. Powiedziałam mu, że było miło i tyle!!!!!!!! Kocham tylko Toma 💕❤💕💕😍😘😍💕💕😘😍❤💕😘😘❤❤. Tom jest taaaaaaaaki idealny!!!!!!!!!! Jest mądry, inteligentny, troskliwy i ma kase z bycia aktorem. Jest po prostu IDEALNY!!!!!!! Mam nadzieję, że spędzimy razem resztę życia ❤❤❤❤.
Oprócz tego Taylor wysyła mi Sms'y z groźbami, że niby mnie pozwie do sądu. Ale tego nie zrobi bo mój ojciec król Anglii woli bardziej mnie niż ją i może rozkazać sędziemu, że ma anulować rozprawę 😎😎😎. Poza tym dostałam od Tommy'iego nowy motor 😍😍😍😍!!!!!Kontynuując moją historię, postanowiłam wybrać się do mojego ojca i poprosić o pożyczenie kasy, bo nasz gang potrzebuje nowe motory a nasza wspólna składka się skończyła. Kiedy byłam na terenie pałacu gdzie mieszka mój tata szybko się przebrałam w to:
Następnie poszłam do sali tronowej. Kiedy otworzyłam drzwi osoby znajdujące się w środku powiedziały chórem "wow". Wiem, wyglądałam BOSKO 😁😁.
- Hej córciu czego chcesz? - zapytał ojciec
- Pożyczysz mi kase 😊? - zapytałam robiąc słodką minkę. To zawsze działa na tatusia 😈.
- Jasne, ile chcesz?
- Może być 1mln funtów 😅?
- Oki
- Dzięki, to pa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pa kocham cię córciu
- Ja ciebie też, wrócę jutro na obiad. A teraz zmykam bo robota w mojej wili czeka. Muszę się uczyć do matury. - powiedziałam kłamiąc. Tak naprawdę mam w dupie mature 😆.
- Zanim wyjdziesz. To prawda, że spotykasz się z Thomasem Williamem Hiddlestonem?
Chwila SKĄD ON TO WIE!?!?!?!??!?!?!?
- Tata skąd te podejrzenia? 😅🙄
- Ktoś was sfotografował jak się całujecie 😐 - powiedział ojciec i pokazał mi zdjęcie
- Tato ja...................chciałam ci już dawno powiedzieć....... Nie jesteś zły?
- Nie. Lubię Toma to świetny aktor 😃!!!! Bardzo chciałbym go poznać 😉. Przyjdziesz z nim jutro na obiad? Będzie też Taylor.
BĘDZIE TAYLOR!!!!!!!!!! To oznacza, że mamy kolejną szansę ją zabić! Tym razem ta wredna suczka mi nie ucieknie 😈😈😈😈😈😈.
- Jasne tatku! Tom z pewnością chciałby również cię poznać 😊😊😊.
- W takim razie do jutra córuś!
- Do jutra! - powiedziałam i wyszłam z sali. W końcu uda mi się pozbyć się Taylor! Ona jest taką wrednom "siostrą", że należy się jej taki los. Kiedy byłam mała byłam grupsza i Taylor się z tego śmiała i mnie poniżała!!!!!!!! Nawet wysyłała do swoich znajomych moje foty z podpisem "moja siostra to wieloryb xD" 😭😤. Muszę się na niej za to zemścić. Dlatego chcem aby Tom ją zabił. Aby sprawiedliwości stała się zadość!572 słówa!!!!!!!! Pamiętajcie o gwiazdkach i komach to motywuje 😘😘😘😘😘😘😘. Kolejny rozdział niedługo! Kisssssski!!!
CZYTASZ
Gangsta ✔
FanfictionRose jest curką krula Angjili. Wszyscy chłopacy sięw niej kochajom, ale tylko ci ładni bo ci brzydcy nie. Jest bardzo mondra, inteligentna i tez bogata.Ma własną wille. Ukrywa pewien sekret. jest szefowom gangu do kturego przychodzi PRZEPIĘKNY mens...