Załamanie i wyznanie

138 8 10
                                    

Wczoraj stało się coś strasznego! Mój ojciec były król Anglii miał śmiertelny wypadek. I kiedy się o tym dowiedziałam szybko pojechałam moim czarnym BWM do szpitala. No i mój ojciec powiedział coś co zmieniło moje życie i teraz chcem się zabić 😭😭💔😭💔😭😭💔😭😭💔💔💔💔😭😭💔😭💔😭.
- Rose kochanie muszę ci coś bardzo ważnego powiedzieć. - powiedział ojciec
- Co tato? - powiedziałam zapłakana. Miałam ochotę rozpłakać się jak mały hujek, tak bardzo nie chcem aby tata umierał 😭😭😭
- No bo Tom to w rzeczywistości................................................................twój brat
- ŻE CO KURWA!?!?!??!?!?!??!?!?!?!
- Mówię niestety prawdę
- TATO PODALI CI CHYBA ZA DUŻO MORFINY ŻE TO PIERDOLISZ
- Słonko cała historia polega na tym, że 31 lat temu miałem kochankę. Nazywała się Diana Patricia Hiddleston i uprawialiśmy razem dziką płeć. Niestety tak wyszło, że Diana zaszła przypadkowo w ciąże i narodził nam się z tej wpadki syn. Nazwaliśmy go Thomas William Hiddleston (nazwisko po mojej kochancę, aby twoja matka się nie dowiedziała i się ze mną nie rozwodła). Następnie Diana wyprowadziła się do Westminster i tam mieszkała z Tommy'im. Musiałem płacić alimenty na gówniarza, ale to inna historia. Bardzo mi przykro, że twój Tom okazał się moim synem i twoim bratem. Będziecie musieli się roztać bo sądziedzi będą gadać.
- Kurwa tato ja go kocham!!!!!!
- Rose przykro mi, ale takie są zasady moralne
- Nie obchodzi mnie to! Mam gdzieś zasady motalne!
- Moralne
- Chuj z tym. Będę kochać Toma, a ty mi w tym nie przeszkodzisz bo ja jestem teraz królową Anglii!
- Rób jak chcesz
- Wiesz co tato? Miałam ci to powiedzieć na spokojnie, ale już nie wytrzymam. Tato.......................................... jestem z Tomem w ciąży. Będziemy mieli bliźniaki....

Ciąg Dalszy Nastąpi...

Gangsta ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz