Sugadan...
Sorun bi mutlu muyum ?? Cevabi cok basit hayir hayir hayir!!! Neden mi?? O aptal maknae bozuntusu yine beni uyandiriyor. Neymis baskan cagiriyomus. Rm'i aramis. Acil gelin demismis. Off benim guzel uykumu boldu. Ama simdi vuramamda baskana ispikler. Kkk neyse. Kalktim. Rutin islerimi hallettim ve bizimkilerin yanlarina gittim. Hepsi ayakta bana mal mal bakiyorlardi.
Rm: hyung baskan anamizi aglatacak nerdesin ??
Suga: uyuyordum.
Jhope: sasirdik mi??
Jungkook: cümleten hayir.
Yoongi: Sen bittin zaten Maknae bozuntusu beni uykumdan uyandırmak neymiş göstericem ben sana.
Jungkook: Hyung benim bir suçum yok. Başkan çağırdı..
Rm: Hey gevezelik yapmayın hadi gidelim.
Herkes: Tamam
Birlikte arabaya binip bighit e ilerlemeye başladık. Bighit e gelince arabadan inip şirkete girdik.
Rmden....
Şirkete girince başkanın odasına ilerledik. Odaya girince odada başkan dışında 4 kişi vardı. Dört kız...
RM: Başkanım bizi çağırmıştınız bir sorun mu var?
Başkan: Hayır çocuklar. Bu gordugunuz kızlar yeni stajyerler sizden isteğim onlara şirketi gezdirmeniz ve onlara bir yurt bulana kadar sizin yurtta kalmalarını istiyorum.
RM: Tamam başkanım. Hadi kızlar gidelim.
Birlikte odadan çıktık. Ben herkese kolay kolay alışabilen biri değilim. Ama bu kızlarla iyi anlaşırız umarım fazla tatlılar.
Lisadan...
Evet. Stajerdik. Hemde bighitte. Yillardir kiz grubu cikarmayan bighit sirketinin ilk kiz grubuyduk. Jennie unniem ana rapper olacakti ve ben baya namjen shiplemistim bence cok yakisiyorlar. Zaten jennie unnie surekli rm oppaya bakiyor. Dndmmd. Jisoo unniem ve jin oppa yemek hakkinda sohbet ediyorlardi. Rose unnie ise kendi halinde yerdeki parkelere bakiyordu. Ben mi ah. Ben ise mal mal unnielerimin ve oppalarimin neler yaptiklarini izliyordum.
Roseden...
Artik yerdeki parkelerden vazgecmis. Bts uyelerinin isimlerini aklimda tutmaya calisiyordum. İcimden su jimin su jk su rm su suga falan diye geciriyordum. Ama gozume bisey takilmistu jiminin bakislari cok tatli bakiyordu....
••••••
Evet pikacularim nasil sevdiniz mi?? Belki beni tanimissinizdir. defne_gzlgl_97 Nihahha. Evet benim. Ama bu bolum sadece benim eserim deil. Canim kankicim Sümeyyede iş basinda. Djjdjd. Evet buradan da aktifiz. Takipte kalin hoscakalin. 💜💜💜💜We purple you...
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜