Jiminden...
Evet. Yurda varmistik. Kizlara oda ariyorduk. Mukemmel bir sekilde bugun hizmetlilerin tatil gunuydu. Evet tabiki yurtta fazladan oda vardi ve hepsi ya cok pis ya cok daginik ya da esya yoktu. Ayrica odalar isik almiyordu. Bizde cozum yolu olarak tek bir gece 2 kisi uyumaya marar verdik. Jungkook tek kisi kaliuordu bu yuzdende odasi kocamandi. En mantikli karari vererek jungkooku benim ve taenin odasina naklettik( evet yazariniz tip cumlesini efsane bir yerde kullandi sizce kim bu?? Ah tabiki defne_gzlgl_97 ) kizlara da jungkookun odasini verdik. Biz bu oda islerini hallederken guvenlikler bavullari iceri tasidi ve odalara bavullari koyup uzerlerini degistirip yanimiza yani salona geldiler ama utana utana bzsbbs.
Jennieden...
Mutluyum tabiki neden cunku ilk defa bizim salak maknae bozuntusu bir ise yaradi. Bizim isimlerimizi o yazardirmisti. Buzide zorla secmelere goturmustu. Zorla stajerliik yapmistik. Yani anlayacaginiz zorla idol olmustuk. Ama halimizden gayet mumnunuz. Neyse bavullar odaya gelince bizde iclerinden kiyafet alip giyinmeye basladik.
Giydiklerimiz:
Jisoo unnie
Rose notasi jsksks
Ah ben nssnns
Lilisko sjsj
Bunlari giyindik ve salona gittik.
Jisoodan...
Ben herzaman ki gibi yine actim. Mutfagi ariyordum. Ama bir turlu bulamiyordum. En aonunda buldum. Ama utandigim icin hic bisey yiyemedim. Ama masallah jin oppa onune yemegi almis yiyordu. Birden bana bakti. Cok tatli bakti. Ayyy yerimmmm.
Soyle bakti...
Ve sonra bana soyle dedi.
Jin: s-sende ister misin??
Jisoo: n-ne is-ister miyim??
Jin: yemek, mama.
Jisoo: (siritarak) eat jin.
Ayaga kalkti dolaptan tabak aldi ve tabaga spagetti doldurdu. Ve bana soyle dedi.
Jin: eat jisoo.
Jisoo: ( tabagi alarak) sen benim adimi nereden biliyorsun??
Jin: haa s-sey o-omu baskan soyledi.
Jisoo: peki tamam.
Lisadan...
Ofluyordum ama icimden. Allahim sabir ver bu ne sıkıcı bir ortam. Herkesin elinde bir telefon. Hayir birise demiyorki konu acalim. Bir tek tavsan disli olan cocuk jungkooktu galiba o artik haralde patlamis disindan ofluyordu.
Jungkooktan...
Boyle sıkıci ortam olmaz olsun kizlar geldi diye hemen terbiyelendiler. Zaten bir tek Lisa denen kız patlıycak gibi ofluyordu. Galiba onunda canı sıkıldı. Ama aklıma gelen fikirle Lisa ya döndüm.
Jk: Lisa sıkıldıysan dışarıya çıkalım mı?
Lisa: Olur Jungkook hadi gidelim patlıycam sıkıntıdan .
Tamam dediğimde hazırlanmak için odama gittim.
Lisa
Jungkook
Hazırlandıktan sonra evdekilere haber verip sahile ilerlemeye başladık.Sahilde biraz oturduktan sonra yanımıza gelen benden beni birazcık üzmüştü....
●●●●●